از مترسک خواندن رقیبان تا وعده نشست‌های ماهانه با نخبگان

داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پاکدشت درباره هدف از شرکت در انتخابات مطرح کرد: برای پاکدشت احساس خطر کردم والا قصد شرکت در انتخابات را نداشته و آمدم شهرستان را از خطر و سونامی های بی اخلاقی و عقبگرد نجات دهم.

به گزارش مشرق، محمود مظفر داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شامگاه امروز در یکی از تالارهای پاکدشت و درجمع فرهنگیان درباره تبیین برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود اظهار کرد: من برای پاکدشت احساس خطر کردم والا قصد شرکت در انتخابات را نداشتم.

 وی در ادامه افزود: اگر رقیب عملکرد خوبی داشت مردم به دنبال او رفته و برایش رأی جمع می‌کردند نه اینکه میلیاردی پول خرج کرده و بگوید مردم شما نمی فهمید من به شما خدمت کردم.

بیشتر بخوانید:

 داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در مورد تأیید یکی از کاندیداها توسط حزبی بیان داشت: این فرد مترسک خیمه شب بازی بوده و نمی‌تواند به طور واقعی وکیل مردم باشد.

مظفر درباره هدف از شرکت در انتخابات مطرح کرد: برای پاکدشت احساس خطر کردم والا قصد شرکت در انتخابات را نداشته و آمدم شهرستان را از خطر و سونامی‌های بی اخلاقی و عقبگرد نجات دهم. 

وی خود را در معرض خطر دانست و تصریح کرد: هیچ پشتوانه مالی، حزبی و سیاسی نداشته و تنها به پشتوانه  سه برادر شهید، ۲۰ سال علم، درس و سابقه مدیریتی در سطوح مختلف در انتخابات شرکت کرده است.

داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در همین رابطه بیان داشت: در یک دوره ۸ ساله ۸۰ سال به عقب برگشتیم، بی اخلاقی‌ها و بی فرهنگی‌های در این مدت انجام شد.

مظفر به وجود نخبگان در پاکدشت اشاره و عنوان کرد: بعد از پیروزی در انتخابات ماهانه با آنها جلسه گذاشته و بهترین ایده ها را به من مجلس خواهیم برد.

وی درباره جایگاه معلمان خاطرنشان کرد: هرکس با هر پست و مقامی تربیت شده معلمان بوده و آن‌ها باید از بهترین خدمات برخوردار ، و با تمام قوا برای شأن و منزلت شهرم تلاش می‌کنم.

پس از پایان مراسم محمود مظفر راهی جلسه بعد برای تبیین مواضع خود شده و از حاضران در جلسه با شام پذیرایی شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس