کد خبر 1042772
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
حواشی تبلیغات انتخاباتی در استان تهران/برگزاری جشن تولد در دماوند

برخی از تبلیغات انتخاباتی در استان تهران حواشی نیز به همراه داشته که از جمله آن می توان به برگزاری جشن تولد انتخاباتی در دماوند و پهن کردن سفره های شام و...اشاره کرد.

به گزارش مشرق، رقابت نامزدهای انتخاباتی برای کسب ۵ کرسی در شهرستان‌های استان تهران با بیشترین تراکم جمعیتی چند روزی است، آغاز شده و مردم از مدت‌ها قبل از آغاز این تبلیغات نیز ناظر برخی خط و نشان‌ها، وعده‌ها، دعوت به مناظره‌ها و تلاش نامزدها برای ورود به انتخابات مجلس شورای اسلامی بودند و در این بین هزینه‌های فراوانی برای تبلیغات شده و هر نامزد در تلاش است، تا بیشترین آرا مردمی را کسب کرده و پا به خانه ملت بگذارد.

بیشتر بخوانید:

البته مردم نشان دادند، که همواره هوشیار بوده و با بررسی و دقت تصمیم می‌گیرند، که به چه شخصی رأی بدهند، افرادی که تخصص و تجربه دارند و رزومه آنها مبین عملکردشان است، یا به افرادی که به هر شیوه‌ای برای ورود به مجلس متوسل می‌شوند، اما در هر صورت بازار تبلیغات این روزها داغ است و هر نماینده‌ای بنا به اعتقاد، وُسع مالی، افراد ستادی و مشاوره‌هایی که به وی داده می‌شود، تبلیغاتی را انجام می‌دهد، تا نظر مردم را جلب کند.

از جشن تولد در سینما تا دعوت از ورزشکاران مشهور

وقتی به فضای انتخاباتی در به حوزه‌های پنج گانه استان تهران نگاهی کنیم، می‌بینیم که برخی افراد با تبلیغات جدید و کمی عجیب و غریب سعی در کسب رأی دارند، به عنوان مثل چند شب پیش در سینما پرستو دماوند، یک جشن تولد تبلیغاتی به نفع یکی از نامزدهای انتخاباتی برگزار شد و نامزد مذکور سعی داشت، تا با ایجاد جو شاد، به نوعی مُسکن مشکلات اقتصادی این روزهای مردم باشد و آنها را به دادن رأی به خود ترغیب کند.

برخی دیگر از نامزدهای انتخاباتی اقدام به دعوت چهره‌های مشهور و معروف ورزشی به حوزه انتخابیه کرده بودند، به عنوان مثال فیروزکوه و دماوند، میزبان بهداد سلیمی، قهرمان جهان و المپیک و علی فتح اله زاده، مدیر عامل سابق استقلال برای حمایت از یک کاندیدای خاص بود.

از بغض یک نامزد انتخاباتی تا ایجاد امیدواری به طرفداران توسط نامزدهای رد صلاحیت شده

در حوزه انتخابیه پاکدشت، اما یکی از کاندیداهای انتخاباتی که در مراسمی کم جمعیت در حال سخنرانی بوده است، از آنچه وضعیت سخت اقتصادی مردم عنوان کرده است، بغض می‌کند و دقایقی با صدای بغض آلود سخنرانی کرده و سپس مطالب خود را به اتمام می‌رساند.

در حوزه انتخابیه شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک نیز شاهد فعالیت برای حذف پوسترهای تبلیغاتی در محل‌های غیر مجاز هستیم، تعدادی از نامزدهای انتخاباتی در این حوزه نیز اقدام به برپایی ضیافت شام تبلیغاتی برخلاف تذکرات رئیس ستاد انتخابات استان تهران کرده‌اند و این روند ادامه دارد.

تعدادی از کاندیداهای رد صلاحیت شده نیز همچنان جلسات انتخاباتی تشکیل داده و به طرفداران خود امیدواری می‌دهند، آنها معتقدند هنوز احتمال تأیید صلاحیتشان وجود دارد، با این حال اعلام کرده‌اند، که در صورت عدم تأیید صلاحیت از یکی از نامزدهای انتخاباتی حمایت خواهند کرد.

کم‌تر از ۲ روز تا پایان تبلیغات انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده است و در این میان هر نامزد انتخاباتی سعی در جذب رأی حداکثری و راهیابی به مجلس شورای اسلامی را دارد، اما باید قبل از هرچیز به پسوند «اسلامی» در نام مجلس دقت داشت و از شیوه‌های غیر اسلامی و غیر اخلاقی برای رسیدن به کرسی مکانی اسلامی پرهیز کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس