نبیل شعث

مشاور رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که کشورهای عربی به فشارهای آمریکا توجهی نکرده و فریب رژیم صهیونیستی را نخورند.

به گزارش مشرق، «نبیل شعث» مشاور رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز دوشنبه گفت که آمریکا فشار خود به کشورهای عربی برای قبول طرح سازش تحمیلی موسوم به «معامله قرن» را متوقف نکرده است.

وی که با شبکه خبری المیادین صحبت می‌کرد، گفت: «برای سرزمین‌مان مبارزه می‌کنیم و از برادران عرب دعوت می‌کنیم که به فشارهای آمریکا توجهی نکرده و فریب اسرائیل را نخورند.»

بیشتر بخوانید:

حماس: خواسته ملت فلسطین، قطع کامل روابط با آمریکاست

تشکیلات‌ خودگردان‌: معامله قرن به زودی به خاک سپرده می‌شود

همکاری تشکیلات خودگردان با تل‌آویو ادامه‌دار است؟

مشاور رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که در حال حاضر علاوه بر روسیه و چین، اتحادیه اروپا نیز معامله قرن را رد کرده‌ است.

همچنین «محمد اشتیه» نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین روز یکشنبه به انتقاد از معامله قرن پرداخت و گفت که این طرح «به زودی به خاک سپرده خواهد شد.»

وی که در کنفرانس امنیتی مونیخ صحبت می‌کرد، گفت: «طرح آمریکا چیزی بیشتر از یک یادداشت تفاهم میان "بنیامین نتانیاهو" (نخست وزیر اسرائیل) و "دونالد ترامپ" (رئیس جمهور آمریکا) نبوده است.»

رئیس جمهور آمریکا روز ۸ بهمن ماه در نشستی در  به همراه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و با حضور سفرای امارات، بحرین و عمان از طرح معامله قرن خود که مدعی است برای پایان دادن به منازعه فلسطینیان و صهیونیست‌ها است، رونمایی کرد. 

بر اساس این طرح تحمیلی، شهر قدس به کلی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، به این رژیم واگذار شده و مقرر گردیده که تنها مناطقی در شرق این شهر به دولت فلسطین واگذار شود. 

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
    0 0
    همشون برده های آمریکا هستن! گول نخورند چیه جناب!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس