کد خبر 1042478
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
گلایه انصاری از عدم ثبت نام برخی اصلاح‌طلبان

سر لیست اصلاح طلبان در انتخابات مجلس گفت: خاتمی توصیه کرده بود که همه در انتخابات ثبت نام کرده و وضعیت را ارزیابی کنیم ولی جمعی از آنان ثبت نام نکردند که جای گلایه دارد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام مجید انصاری سرلیست اصلاح طلبان در انتخابات مجلس صبح امروز در نشست خبری کاندیداهای لیست حزب کارگزاران با اشاره به چرایی حضور در عرصه انتخابات گفت: اولا از زاویه نگاه تشکیلاتی مجموعه اصلاح طلبان از ماه ها قبل به موازات جلساتی که شورای عالی و شورای هماهنگی انجام می‌داد، جلسه مشورتی با آقای خاتمی برگزار کرد.

وی درباره جزئیات این نشست‌ها افزود: در این نشست‌ها چند ماه به طور منظم در مورد انتخابات بحث شد و جمع بندی این بود که همه کسانی که می‌توانند در این شرایط کشور موثر باشند ثبت نام کنند ولی آقای خاتمی توصیه کرده بود که همه ثبت نام کنند تا وضعیت را ارزیابی کنیم ولی جمعی از آنان ثبت نام نکردند و مورد گلایه هم بود.

سرلیست اصلاح طلبان در انتخابات مجلس تصریح کرد: من علی رغم میل شخصی به توصیه بزرگان اصلاحات گوش دادم و ثبت نام کردم.

از سوی رسانه‌های ضدانقلاب هم یاس پمپاژ می‌شود

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز با عزاداری مشکل حل نمی شود، تصریح کرد: جامعه مشکلات اقتصادی و معیشتی دارد. از سوی رسانه‌های ضدانقلاب هم یاس پمپاژ می‌شود. 

اصلاح طلبان بر فضای یاس‌آلود اضافه نکنند

وی افزود: در این شرایط، نقش احزاب و رسانه‌های اصلاح طلب ایجاد امید است یا دمیدن در فضای یاس؟ رها کردن مردم در این مقطع درست نیست. اصلاح طلبان بر فضای یاس آلود اضافه نکنند. سکوت علاج کار نیست. 

خاتمی از من خواست که کنار نروم و جدی در صحنه انتخابات بمانم

انصاری گفت: آقای خاتمی از من خواست که کنار نروم و جدی در صحنه انتخابات بمانم. رها کردن مردم موجب فراموشی اصلاحات و باز کردن راه برای جریان برانداز می شود. نتیجه انتخابات هرچه باشد باید انسجام و ارتباط تشکیلاتی خود را حفظ کنیم.

وی افزود: خروج مجلس از انفعال، استفاده درست قوه مقننه از ابزارهای نظارتی خود، بازگرداندن مجلس به ریل اصلی خود ایجاد آرامش در روابط خارجی و تنش زدایی با همسایگان از برنامه های اصلاح طلبان در مجلس یازدهم است. 

سرلیست فهرست انتخاباتی احزاب اصلاح‌طلب گفت: ما با هیچ جناحی در مجلس دعوا نداریم و برنامه‌های خوبی داریم که اکثریت را در مجلس می توانیم همراه خود کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
    1 0
    سرلیست = سرفهرست!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس