کد خبر 1042470
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
اوزیل

مسوت اوزیل، ستاره ۳۱ ساله آرسنال بعد از مدت ها موفق شد برای تیمش گلزنی کند.

به گزارش مشرق، آرسنال دیشب و بعد از مدت ها موفق به کسب یک پیروزی پرگل و درخشان شده و با چهار گل نیوکاسل را از پیش رو برداشت تا در رتبه دهم جدول قرار گیرد. مسوت اوزیل در دقایق پایانی موفق شد یکی از گل های تیمش را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید:

برتری قاطعانه آرسنال مقابل نیوکاسل در خانه

مسوت اوزیل با گلزنی در دیدار دیشب برابر نیوکاسل، بالاخره و بعد از گذشت ۲۲ بازی و سپری شدن ۱۹۵۹ دقیقه در لیگ برتر برای آرسنال موفق به گلزنی شد. ستاره خلاق آلمانی در ۱۰ ماه اخیر نتوانسته بود در لیگ برتر برای توپچی ها گلزنی کند و این اتفاق بالاخره در دیدار دیشب برابر نیوکاسل رخ داد.

بعد از جدایی اونای امری که مسوت اوزیل رابطه خوبی با او نداشت و هنوز هم هر از چند گاهی درباره او انتقاد می کند، حالا و زیر نظر میکل آرتتا شرایط نیز برای این هافبک آلمانی تغییر یافته و او بیشتر در ترکیب تیمش قرار می گیرد. البته همچنان نمایش های پرفراز و نشیب و بازی های ضعیف در برخی مسابقات مهم، بزرگ ترین نقطه ضعف این بازیکن به شمار می آید. اگر مسوت اوزیل قصد دارد فصل بعد نیز در برنامه های تاکتیکی میکل آرتتا جای داشته باشد، باید از فرصت باقیمانده در ماه های آتی بهره برده و یک بار دیگر خودش را ثابت کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس