کد خبر 1042363
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
بانک مرکزی نمایه

با الزامی‌شدن استفاده از رمز پویا برای تراکنش‌های بالای ١٠٠ هزار تومان، همزمان با اجرای طرح در بانک‌های کشور، افت ناچیزی در برخی تراکنش‌های اینترنتی دیده شد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، مرحله دوم اجرای طرح رمز پویا مبنی بر حذف رمز دوم ثابت، همزمان با اعمال معافیت برای تراکنش‌ها با مجموع مبالغ تا سقف یک میلیون ریال بصورت روزانه، از روز ۸ تا ۲۳ بهمن‌ماه بصورت تدریجی توسط بانک‌ها و موسسات اعتباری، با نظارت و اهتمام بانک مرکزی اجرا شد.

بیشتر بخوانید:

واکنش جالب مدیری به رمز پویا و ماسک فیلتر دار

چرا مردم تمایلی به فعال سازی رمزهای پویا ندارند؟

اجباری شدن رمز پویا در ۱۸ بانک تا یک شنبه

با الزامی‌شدن استفاده از رمز پویا برای تراکنش‌های بالای ١٠٠ هزار تومان، همزمان با اجرای طرح در بانک‌های کشور، افت ناچیزی در برخی تراکنش‌های اینترنتی دیده شد.


این بانک ضمن بررسی دقیق وضعیت شبکه پرداخت و بانکی کشور، طی هماهنگی با بانک‌ها، اقدامات اصلاحی را برای رفع کاستی‌های موجود در برخی بانک‌ها آغاز کرد. طی روزهای آتی نیز با پیگیری و توجه بیشتر مشتریان عزیز شاهد بهبود شرایط خواهیم بود.

بانک مرکزی تمام تلاش خود را برای شناسایی و رفع موانع اجرایی در برخی بانک‌ها به انجام خواهد رساند.

ضمن تشکر از همراهی مشتریان در اجرای این طرح ملی، به آگاهی می‌رساند مرکز تماس رمز پویا(کاشف) با شماره ۹۱۰۰۹۹۶۰ آماده دریافت انتقاد، شکایت یا پیشنهاد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
    0 0
    هر چه زودتر واحد پولي كشور را اصلاح كنيد تا حسابرسي سهولت پذيرد و با كاهش گردش پول از پول شويي و همچنين فرار مالياتي جلوگيري شده و اعتبار به پول كشور هم بازخواهد گشت
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
    0 0
    اقا این 60ثانیه خیلی کمه بکنینش 2دقیقه دیگه نمیتونیم شارژبخریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس