عراقچی نمایه

معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: شرکت‌هایی که ایران را ترک می‌کنند، در آینده اقتصادی کشورمان در اولویت قرار نخواهند داشت.

به گزارش مشرق، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه در واکنش به خروج برخی شرکت‌های خارجی فعال در حوزه لوازم خانگی از کشورمان، گفت: در حال حاضر ما در یک مقطع تاریخی بسیار مهم هستیم و سیاست فشار حداکثری آمریکا در اوج خودش است.

بیشتر بخوانید:

اقدامات بانک مرکزی چقدر نقدینگی را کنترل خواهد کرد؟

راهکارهای ائتلاف «ایران سربلند» برای نجات اقتصاد کشور

وی افزود: طبیعی است کسانی که با سیاست آمریکا همراهی کرده و ملت ایران را در این شرایط بسیار سخت و فشار تنها می‌گذارند، حساب خود را برای آینده مشخص می‌کنند و ملت ایران حتما فراموش نخواهد کرد.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه با بیان اینکه شرکت‌هایی که ایران را ترک می‌کنند، در آینده اقتصادی کشورمان در اولویت قرار نخواهند داشت، اظهار داشت: همواره اولویت با تولیدکنندگان، شرکت‌ها و کارآفرینان داخلی است.

عراقچی افزود: اگر نیاز باشد با شرکت‌های خارجی مراوده‌ای صورت بگیرد، حتما شرکت‌هایی که در این شرایط در ایران باقی مانده‌اند در اولویت قرار خواهند داشت. شرکت‌هایی که ایران را ترک کرده‌اند، بازارهایی را از دست داده‌اند که به آسانی به دست نخواهند آورد.

گفتنی است، سیدعباس موسوی سخنگوی دستگاه دیپلماسی نیز در حساب کاربری خود در توئیتر نوشته بود: ایرانیان دوستان روزهای سخت را فراموش نمی‌کنند؛ برخی شرکت‌های خارجی که در سال‌ها و ماه‌های اخیر صرفاً با پذیرش قلدری آمریکا، ایران را ترک کرده‌اند، بدانند بازگشت به بازار ایران بسیار سخت خواهد بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
    1 0
    ترقه در نکن.
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
    2 0
    کلا برن گورشون رو گم کنند براشون دعوت نامه نفرستید شما خیلی خوب میشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس