کد خبر 1042095
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
پرسپولیس شجاع خلیل زاده نوراللهی

پیشکسوت پرسپولیس گفت:‌ یحیی گل محمدی در لیگ قهرمانان آسیا فرصتی برای اشتباه کردن ندارد.

به گزارش مشرق، مرتضی فنونی‌زاده در رابطه با بازی  پرسپولیس برابر الشارجه در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:‌ پرسپولیس با دو یا سه تغییر نسبت به بازی اول  به زمین خواهد رفت که این یک خبر خوب است. آن طور که در تمرینات مشخص بوده، استوکس از اول به میدان خواهد رفت. یحیی گل‌محمدی فرصت اشتباه کردن ندارد. در لیگ داخلی می‌توان با چند تغییر، بازیکنانی که روبه‌روی الدحیل بازی کردند را بازی داد ولی مقابل الشارجه باید کمال کامیابی‌نیا، سیدجلال، استوکس، به میدان بروند. این 5 بازی برای ما حکم فینال را دارد.

 

وی افزود: امیدواریم در بازی با الشارجه هجومی بازی کنیم تا به جدول برگردیم. دو تیم بازی اول‌شان را باخته‌اند و نیاز به پیروزی دارند و امیدوارم بازی خوبی شود و با برد پرسپولیس همراه باشد.

بیشتر بخوانید:

دردسرهای پرسپولیس؛ تقویم یا تونل وحشت؟

فنونی‌زاده در مورد عملکرد تیم الشارجه عنوان کرد: با تیم الشارجه زیاد بازی کرده‌ایم، در 14، 15 بازی گذشته با این تیم دو باخت بیشتر نداریم. تیم‌های عربی در سطح ملی نمی‌توانند با ما رقابت کنند، اما در باشگاه‌ها چون پول‌های زیادی هزینه می‌کنند بازیکنان کیفیت بالایی دارند.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با عملکرد علیرضا بیرانوند در بازی با الدحیل گفت: بیرانوند در دو گلی که دریافت کرد مقصر نبود. گل اول خطا بود و دفاع به اشتباه به عملکرد مناسبی نداشت. در گل دوم هم دفاع درست توپ را دفع نکرد و نمی‌شود مقصر هر دو گل را یک نفر معرفی کرد. در بازی با الدحیل خط دفاع  و هافبک ما اصلاً خوب کار نکردند. با توجه به تجربه‌ای که بیرانوند در لیگ قهرمانان دارد، باید تمام بازی‌ها را او به میدان برود.

وی در مورد عملکرد خط دفاع پرسپولیس در بازی گذشته این تیم در لیگ قهرمانان تصریح کرد: به غیر از یک ربع اول بازی که دچار اشتباه شدند ، عملکرد خوبی داشتند. یحیی باید به بازیکنان بگوید تا داور سوت را نزده است بازی را رها نکنند.

فنونی‌زاده افزود: امیدوارم بازی با پیروزی تیم محبوب‌مان همراه باشد و فکر می‌کنم این بازی دو یک به سود پرسپولیس تمام شود. به هواداران هم می‌گویم نگران نباشند ما فینالیست لیگ قهرمانان با دست خالی شدیم الان دیگر یحیی گل‌محمدی دستش باز است، ان‌شاءالله بتوانیم روند رو به رشد خود را طی کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • reza IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
    0 0
    یک ستاره تو آسیا حسرت پرسپولیسیا. پرسپولیس تعصبی نیست. اما استقلال محکم می جنگد. پرسپولیسیها قبا بهانه بسته بودن پنجره گرفتن بازیکن بودند. حالا چرا بازی نمیکنید بیراوند برو کنار تارادوشویچ بیاد .بیراوند گلر نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس