کد خبر 1042008
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
آدم ربایان

سه مرد که یک برج ساز و سه مدیرعامل شرکت‌های معروف را ربوده بودند، در دادگاه محاکمه می‌شوند. رئیس این باند مخوف فراری است و نوچه هایش باید از خود دفاع کنند.

به گزارش مشرق، رسیدگی به این پرونده از اسفند سال ۹۶ به دنبال شکایت یک مرد برج ساز آغاز شد. مرد ثروتمند که به پلیس آگاهی تهران رفته بود، در تشریح شکایت اش گفت: من برج ساز هستم و در غرب تهران سکونت دارم. دیروز صبح می‌خواستم از خانه ام خارج شوم که سه مرد جوان که خودشان را مامور پلیس معرفی کرده بودند، جلوی راهم را گرفتند. آن‌ها که دستبند و افشانه اشک آور همراه داشتند، گفتند که حکم جلب مرا گرفته اند. من مقاومت کردم، اما آن‌ها به زور مرا سوار یک ون کردند و به حاشیه تهران بردند. ماموران قلابی کارت شناسایی و کارت عابر بانکم را از من گرفتند و ۱۸ میلیون تومان پول برداشت کردند. آن‌ها بعد از برداشت پول از حسابم ۵۰۰ هزار تومان به من برگرداندند تا بتوانم به خانه ام برگردم. به دنبال این شکایت، ردیابی عاملان آدم ربایی آغاز شد. مرد برج ساز به ماموران گفت:من این سه مرد را هرگز قبلا ندیده بودم و با هیچ کسی هم خصومت ندارم. گمان می‌کنم آن‌ها به دستور یک نفر دست به چنین کاری زده اند.

بیشتر بخوانید:

بخشش بزرگ در جلسه محاکمه قاتل ۱۶ ساله

متهمان در دادگاه
با تکمیل تحقیقات پلیسی و از طریق شماره پلاک ون آدم ربایان که مرد برج ساز به پلیس ارائه داده بود، سه متهم ردیابی و بازداشت شدند و در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند. این آدم رباها ادعا کردند از سوی مرد ناشناسی برای آدم ربایی دستور داشته اند. یکی از آن‌ها گفت:من و دو همدستم هرگز ناصر را ندیده ایم. او با شماره تلفنی ناشناس با ما تماس گرفت و در ازای پرداخت پول از ما خواست تا مرد برج ساز را بدزدیم.

در حالی که سه متهم مدعی بودند هیچ نشانی از ناصر ندارند، پرونده برای تکمیل تحقیقات بار دیگر به پلیس آگاهی تهران برگردانده شد.

افشای ۳ آدم ربایی دیگر
با تکمیل تحقیقات و بررسی شماره تلفن‌هایی که سه آدم ربا مدعی بودند ناصر با آن‌ها تماس داشته است، یک مرد ردیابی و بازداشت شد و در این میان فاش شد وی قبلاً نیز مدیرعامل سه شرکت معتبر را به همین شیوه ربوده بود. با شناسایی سه مال باخته دیگر پرونده، آن‌ها به تشریح شکایت هایشان پرداختند و گفتند در دام سه مامور قلابی گرفتار شده بودند.

یکی از آن‌ها که مدیرعامل یک شرکت صوتی و تصویری سرشناس است، گفت: مدتی قبل توسط چند مرد ناشناس ربوده شدم و آن‌ها چند چک از من گرفتند و مرا رها کردند.

اشتباه در دادگاه
با افشای چهار بارآدم‌ربایی، پرونده‌ها تجمیع و برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

قرار بود متهمان دیروز محاکمه شوند، اما در این میان روشن شد چندی قبل پرونده اشتباهی به شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شده است و قضات دادگاه قبل از رسیدگی به پرونده متهم اصلی را با قرار دو میلیاردی از زندان آزاد کرده اند.

با روشن شدن این ماجرا، دیروز پرونده متهم فراری از شعبه نهم به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به آن رسیدگی شود.

در این جلسه مرد برج ساز گفت: من ناصر را از قبل می‌شناختم. او به دفتر کار شریکم رفت و آمد داشت، اما نمی‌دانم چرا دستور ربودن مرا به سه مرد جوان داده بود.

سه شاکی دیگر نیز گفتند: ما با تکمیل تحقیقات پلیسی متوجه شدیم که به دستور ناصر ربوده شده بودیم، اما حالا نمی‌دانیم چطور او با قرار وثیقه از زندان آزاد شده است. ما برای او اشد مجازات می‌خواهیم.

قرار است سه مرد آدم ربا و متهم فراری این پرونده در روزهای آینده در دادگاه محاکمه شوند.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
    0 0
    خیلی آدم ربایان قانعی بودن! خداییش یه برج ساز رو بدزدی بعد فقط ۱۸ میلیون برداری تازه ۵۰۰ تومن هم بهش بدی برگرده خونه!!! خداییش با این بیچاره ها نباید خیلی برخورد بدی داشت.ببینید ناصر خان چجوری با قرار دو میلیارد تومنی آزاد شده!!!!
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
    2 0
    خاک عالم برسرتون که بخاطر مال دنیا دست به هر کار کثیفی مبزنید وحیف اسم مرد که روی شما بگذارند!متاسفانه در ایران ناامنی بیداد میکند به طوری که ادم به چشمان خودش به قول معروف نباید اعتماد کند!!خدا تسل این ارازل واوباش وکثیف ودزد را ازروی زمین ریشه گن کنه!!وشرشون ازسر جامعه کوتاه-
  • احمدرضا-ب IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
    1 0
    اون قاضی که مجرم به این کثیفی را با قراروثیقه قبل از اتمام تحقیقات و بررسی و دادگاه آزاد کرده بایستی به جامعه جواب پس بده
  • زخم خورده IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    0 0
    سلام ناصرکیه بابااین طرف اسمش محمدعلیزاده وشوهرخواهرش که ازباندمارکوپلوهست اقدام این کارهارامیکنندمن عکسش رودارم ساکن خ وحیدیه خ واشغانی کوچه اسلامی هستندخواستییدمن عکسش رومیدم چون این شخص سرخیلیهارواینطوری زیراب کرده اینهایک باند۱۰۰نفره هستندحتی بعضی ازبازپرسهاومامورین ازشون پول میگیرن وازادشون میکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس