کد خبر 1042004
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
امیر حیدری

فرمانده نیروی زمینی ارتش از تست و ارزیابی میدانی تانک کرار خبر داد و گفت: این تانک بزودی به یگان‌های زرهی نزاجا ملحق می‌شود.

به گزارش مشرق، امیر «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در خصوص آخرین وضعیت تولید و بکارگیری تانک «کرار» اظهار داشت: این تانک توسط وزارت دفاع طراحی و تولید شده است و هم‌اکنون کار تست و ارزیابی‌های میدانی آن در نیروی زمینی ارتش در حال انجام است.

بیشتر بخوانید:

خبر فرمانده نزاجا درباره تانک کرار

وی با اشاره به اینکه مراحل تحویل این تانک در حال انجام است، افزود: ان‌شاءالله پس از گذراندن مراحل تست و ارزیابی و کسب موفقیت‌های لازم در عرصه میدانی و رسیدن به وضعیت مطلوب‌تر، این تانک به یگان رزم نزاجا ملحق می‌شود.

امیر حیدری پیش از این در خصوص تانک کرار به خبرنگار دفاع‌پرس گفته بود: این تانک که بیش از ۱۰ آپشن از تانک‌های روز دنیا جلوتر است، از هنرهای وزارت دفاع و بهترین تانک صحنه نبرد محسوب می‌شود.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
    19 1
    مشکل اینجاست خیلی معطل میکنید تعجیل کنید تا میتونید نیرو بگیرید
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
    15 0
    زمان اعلام نکرده. فقط گفته بزودی. بابا خسته شدیم از بس به زودی به زودی گفتید. ناوشکن هم تو دهه فجر قرار بود رونمایی بشه که نشد. قاهر رو هم که باید تو خواب ببینیمش.
    • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
      20 4
      خوب بابا دولت تبخیر و امید بودجه دفاعی رو کم کرده ، کابینت که نیست بتونن قسطی هم بسازن بابا تانکه !
    • IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
      3 4
      اصلا نگفته بود دهه فجر گفته بود بهمن که هنوز تموم نشده بهترین و کاربردی ترین سلاح ها در دولت تدبیر و امید ساخته شد
  • علی خدایی IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
    5 1
    باید همه یگان های مسلح ایران بزرگ مجهز به تکنولوزی های بروز و قدرتمند باشد و همه نوع سلاحی که نیاز داشته باشیم در حداقل مدت زمان طراحیش بکنند بسازند و به یگان هایمان تحویل دهی بکنند زیر ساخت های کشور قوی باشد زیر ساخت های یک کشور خیلی مهم است.و تانک کرار هم همین طور ان شالله در دو ماه دیگر 2000 4000 تا شو تحویل بدهند و باید همه چیز ساخته بشه ایران خودش بسازد.مگر روسیه و آمریکا و چین . غیره در بطن شکم ماریشون ساختند و یا آموختند تلاش کردند زحت کشیدند تمرین کردند و رسیدند ایران هم رسیده به درجه های استاندارد خدا را شکر جز یک دست کشور های صاحب تکنولوزی های قوی هستیم تنها مونده به توان تولیدش تولید بیشترش تامک کرار را بی صبرانه منتظرشیم
  • خبرنگار سابق دفاعی IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
    9 2
    اوضاع بودجه های نظامی ایران خرابه بی خودی وعده سر خرمن ندید برای پرتاب یه ماهواره 2 میلیون یوروای مشکل مالی دارن وای به حال تامین چند میلیارد دلار بودجه نظامی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس