کد خبر 1041966
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
قتل نمایه

پرونده مرد میانسالی که به اتهام قتل خواستگار دخترش در زندان به سر می‌برد، با احتمال ارتکاب جنایتی دیگر از سوی وی تحت بررسی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، اوایل خرداد امسال خانواده مرد ۴۰ ساله‌ای به‌نام شهرام با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران از ناپدید شدن پسرشان خبر دادند. آن‌ها اظهار داشتند شهرام کارمند یک شرکت خصوصی بوده که به طرز مرموزی ناپدید شده است.

بیشتر بخوانید:

تصادف مرگبار کامیونت با کامیون +عکس

بدین ترتیب به دستور بازپرس جنایی پایتخت، ردیابی‌ها برای یافتن سرنخی از مرد جوان آغاز شد و کارآگاهان پلیس دریافتند که شهرام آخرین بار با مردی به‌نام بهروز قرار ملاقات داشته است. همچنین مشخص شد بهروز پدر دختری است که مدتی قبل شهرام به خواستگاری او رفته، اما با پاسخ منفی آن‌ها رو به رو شده که در عین حال سماجت مرد جوان باعث اختلاف بین آن‌ها شده بود. به این ترتیب قاضی مصطفی واحدی، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران با این احتمال که بهروز در ناپدید شدن شهرام نقش داشته وی را بازداشت کرد. او ابتدا منکر اطلاع از سرنوشت شهرام شد، اما زمانی که خود را مقابل سؤالات تخصصی بازپرس جنایی دید به قتلی که ۴ خرداد مرتکب شده بود اعتراف کرد.

جزئیات قتل


بهروز گفت: دخترم یک سال پیش با شهرام در یک همایش آشنا شد مدتی بعد تنها به خواستگاری دخترم آمد و مدعی شد پدر و مادرش شهرستان هستند. می‌گفت قرار است بزودی خانه‌ای ۳ میلیاردی بخرد. او به بهانه خرید این خانه از دخترم مقداری پول گرفته بود. وقتی خانواده شهرام به خواستگاری نیامدند به او مشکوک شدم و از چند نفر در مورد او تحقیق کردم و در نهایت متوجه شدم که او قبلاً دوبار ازدواج کرده و از ازدواج‌های قبلی اش صاحب فرزند است.

از این ماجرا که با خبر شدم بیشتر با این ازدواج مخالفت کردم، ولی او دست بردار نبود. روز حادثه با او قرار گذاشتم و زمانی که متوجه شد من گذشته‌اش را می‌دانم عصبانی و با من درگیر شد. با ضربه مشتی به گیجگاهش او را به قتل رساندم. بعد از جنایت هم جسدش را به لرستان برده و در بیابان رها کردم.


با اعتراف متهم، موضوع به پلیس لرستان اعلام شد و جسد مرد جوان اطراف فرودگاه لرستان کشف شد. از آنجایی که زمان زیادی از جنایت می‌گذشت به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران، جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ و آزمایش دی ان‌ای به پزشکی قانونی منتقل و چند روز بعد هم هویت او مورد تأیید قرار گرفت.

دومین شکایت در پرونده


درحالی که بهروز به اتهام قتل روانه زندان شده بود چندی بعد وکیل جوانی به دادسرا رفت و شکایت جدیدی را مطرح کرد.

او گفت: دو سال قبل مرد جوانی به‌نام امیر که مدیرعامل یک شرکت در خرم آباد بود به طرز مرموزی ناپدید شده است. از آنجا که بهروز یکی از سهامداران این شرکت بوده و با امیر نیز اختلافات زیادی داشتند و آخرین بار هم قرار بوده که امیر جلسه‌ای با بهروز داشته باشد و بعد از آن ناپدید شده احتمال می‌دهم بهروز در این ماجرا نقش داشته باشد. به‌همین دلیل موکلان من که خانواده امیر هستند، تقاضای رسیدگی به این پرونده را دارند.

با شکایت وکیل جوان، بازپرس جنایی دستور تحقیقات در خصوص دست داشتن بهروز در جنایتی دیگر را صادر کرد و با توجه به اینکه حادثه در خرم آباد رخ داده بود، بزودی پرونده با صدور قرار عدم صلاحیت به دادسرای این شهر فرستاده خواهد شد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس