کد خبر 1041931
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳
1

حزب کارگزاران از اولین اصلاح ‌طلبانی بود که فهرست انتخاباتی داد، چراکه معتقد بود علی رغم اختلافات، "راهی جز صندوق رای نداریم".

به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام «اینستاخبری» نوشت: شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح ‌طلبان که اعلام کرده بود در تهران لیست انتخاباتی ارائه نمی‌کند، اما اکنون تعدادی از این لیست‌ها رسما اعلام شده است.

حزب کارگزاران از اولین اصلاح ‌طلبانی بود که فهرست انتخاباتی داد، چراکه معتقد بود علی رغم اختلافات، "راهی جز صندوق رای نداریم".

احزابی همچون ندای ایرانیان، همبستگی و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نیز فهرست‌های جداگانه‌ای برای انتخابات دوم اسفند تدارک دیده‌اند.

حتی امروز برخی رسانه‌ها از فهرست پنجم اصلاح ‌طلبان تهران رونمایی کرده و نوشته‌اند که عارف رئیس فراکسیون امید مجلس هم لیست مستقل خواهد داد.

اگرچه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح ‌طلبان وحدت اصلاح ‌طلبان را از بین برد، اما حضور ۵ لیست، نشان می‌دهد دست این جناح در انتخابات تهران چقدر باز است.

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
    14 1
    توفیری با هم ندارند! همه شان تهوع آور و شوم هستند!
  • باقر IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
    14 1
    مردم تهران می بایست از گذشته درس عبرت بگیرند و بار دیگر خودشان و مردم ایران را گرفتار احساسات زود گذر نکنند(حرف سلبریتی ها را گوش ندهند چون آنها فقط لحاف رو سر خودشان می کشند و به توده مردم کاری ندارند که چه بلایی سرشان می آید کما اینکه در این سالهای نه چندان خوب، همگان با تمام وجود و به کرات شاهد این اتقافات بد در جامعه بودیم و نه مسئول و نه سلبریتی عین خیالش نبود و این مردم بوند که زجر کشیدند و به غیر از خود مردم کس دیگه به دادشان نرسید)مردم دارند تاوان بسیار سختی از انتخاب گذشته(هم در قوه مقننه و هم درقوه مجریه) می دهند و حالا حالاها می بایست بابت این انتخاب نادرست تقاص پس بدهند و در این جور مواقع خشک و تر با هم می سوزد و این عین حق الناس می باشد. و آنهایی که انتخاب نادرست می کنند دیر یا زود می بایست نزد خداوند متعال پاسخگوی انتخاب نادرست خود باشند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس