کد خبر 1041760
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
جنگنده

ائتلاف سعودی، سرنگون شدن یکی از جنگنده‌های خود در خاک یمن را «سقوط» نامید و گفت، «هنگام پشتیبانی» از نیروهای ائتلاف در یمن، «سقوط کرده است».

به گزارش مشرق به نقل از وبگاه خبری شبکه «الجزیره»، ائتلاف سعودی امروز (شنبه)، خبر «سقوط» یکی از جنگنده‌های خود در استان «الجوف» در یمن را تایید کرد.

به گزارش رسانه‌های سعودی، سرهنگ ستاد ترکی المالکی سخنگوی ائتلاف سعودی امروز از سقوط یکی از هواپیماهای ائتلاف در منطقه عملیاتی در استان الجوف یمن خبر داد و گفت، نوع هواپیما، تورنادو و از هواپیماهای نیروی هوایی عربستان سعودی بوده که هنگام پشتیبانی هوایی نزدیک از نیروهای یمنی [وابسته به دولت هادی] سقوط کرده است».

بیشتر بخوانید:

سرنگونی جنگنده «تورنادو» ائتلاف متجاوز سعودی بر فراز یمن

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (شنبه)، از سرنگونی یک فروند جنگنده «تورنادو» وابسته به ائتلاف سعودی که بر فراز استان «الجوف»یمن در حال انجام عملیات خصمانه بود، خبر داد.

نیروهای مسلح یمن همچنین روز چهارشنبه حمله گسترده نیروهای ائتلاف سعودی در مرزهای جنوبی عربستان را طی یک درگیری سه ساعته دفع کردند و شمار دیگری از عناصر سعودی هم در مناطق مرزی نجران و جیزان کشته یا زخمی شدند.

ائتلاف سعودی-اماراتی در پاسخ به خسارت سنگین دو هفته اخیر به نیروهای دولت مستعفی منصور هادی در جبهه نِهم در شرق صنعاء و دیگر استان‌های مأرب، الجوف، تعز، و إب با شعله‌ور کردن آتش حملات خود در جبهه ساحل غربی و الحدیده و تلاش برای پیشروی در شمال یمن درصدد جبران خسارات خود برآمده‌اند، اما به دستاوردی نرسیده‌اند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
    15 2
    بدرک انشالله همه هوایپماهای جنگی السعود سقوط کند وشراین تروریستها ازسر مردم مظلوم یمن کوتاه شود
    • IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
      1 8
      اسکل ، نفت میفروشن و دوباره میخرن . تمومی نداره
  • موسی IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
    4 0
    واقعا به نظر شما سقوط یک هواپیما را با پول میتوان جبران کرد ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس