کد خبر 1041759
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
ادلب

طی دهه اخیر شاید به جرأت بتوان گفت که بزرگترین چالش مقابل محور مقاومت در منطقه، مبارزه با طرح آمریکایی علیه سوریه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان حمایت از آرمان فلسطین و مسجدالاقصی بوده و هست.

به گزارش مشرق، طی دهه اخیر شاید به جرأت بتوان گفت که بزرگترین چالش مقابل محور مقاومت در منطقه، مبارزه با طرح آمریکایی علیه سوریه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان حمایت از آرمان فلسطین و مسجدالاقصی بوده و هست. نیروهای ارتش سوریه در مناطق شمال‌غربی این کشور هم‌اکنون به سختی با تروریست‌های حاضر در ادلب و دیگر مناطق در جنوب این شهر و همچنین غرب حلب درگیرند.

تا بیش از سه سال پیش مهم‌ترین گام پیش رو برای مقابله با تروریسم در سوریه، شهر حلب بود و اکنون ادلب شرایطی مشابه را دارد و البته طی روزهای اخیر سوری‌ها به موفقیت‌های خوبی دست یافته‌اند که مهم‌ترین آنها بازیابی تسلط کامل بر جاده استراتژیک حلب به دمشق بود.

البته ارتش سوریه فقط با مشکل جماعت‌های تروریستی در این منطقه روبه‌رو نیست و حضور نیروهای ترکیه از مهم‌ترین چالش‌های پیش رو بوده و امیدواریم که پیشنهاد میانجی‌گری جمهوری اسلامی میان دمشق و آنکارا نتیجه داده و شاهد بهبود اوضاع باشیم تا پس از برگزاری جشن آزادی ادلب، نیروهای سوری جانی تازه کرده و به فکر اخراج آمریکایی‌ها از شرق فرات بیافتند و سوء‌تفاهمات موجود با کردها را حل‌وفصل کرده تا مجددا سوریه به اوج قدرت خود در حمایت از آرمان فلسطین و مقابله با رژیم اشغالگر قدس بازگردد. ان‌شاءالله.

منبع : روزنامه صبح نو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
    2 0
    به امید آزادی کامل ادلب و سوریه ی عزیز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس