کد خبر 1041727
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
رحمتی

پیغام و پسغام های سید مهدی رحمتی و سید حسین حسینی، دو شماره یک پیشین و فعلی استقلال هرگز به مذاق هواداران این باشگاه خوش نمی آید.

به گزارش مشرق، دیروز صبح بود که مهدی رحمتی در پستی غافلگیر کننده و به قول توییتری ها با سبک هوایی (بدون مشخص کردن مخاطب) گلایه هایی در استوری خود منتشر کرد که در آن به نکاتی اشاره کرده بود؛ از تاکید بر خدادادی بودن عزت و ذلت با ادبیات آشنای فوتبالی ها، تا اینکه یک فرد خاص به خاطر بی اخلاقی های سابق خود از این دروازه بان عذرخواهی کرده و البته اینکه به جای تلاش در زمین، از طریق صفحاتی که در اختیار آشنایانش بوده، به وی فحاشی کرده است!

بیشتر بخوانید:

افشاگری رحمتی علیه گلر استقلال +عکس

اما ساعتی بعد از این استوری، این سید حسین حسینی دروازه بان شماره یک امروز استقلالی ها بود که در شرایطی که مثل رحمتی در اوج رقابت های آسیایی به سر می برد، اقدام به پاسخگویی به این استوری کرد و چنین نوشت: «یه بنده خدایی هم بعد بازی الکویت میاد به بازیکنایی که زیر پست من تبریک گفتند، پی ام میده که برا همتون دارم... میخوای با این کارا تمرکز من رو بهم بزنی این کارا قدیمی شده هرچند زیاد از این کارها دیدم ازش... (ایموجی هیس) »

حالا دیگر مشخص بود که رحمتی و حسینی جنگ پنهان خود را دوباره آغاز کرده و این بار دیگر مشخصا یکدیگر را خطاب قرار می دهند. پرده بعدی این ماجرا یک استوری تازه از سید مهدی رحمتی بود که اقدام به انتشار مکالمه ای کرد که قبلا بین آنها درگرفته بود؛ مکالمه ای که مضمون آن تمجید و تشکر فراوان حسینی به خاطر حمایت های مهدی رحمتی بود و در آن (در پیام های سید حسین) به این موضوع اشاره شد که اگر رحمتی نبود، حسینی باید در خانه می نشست و او گذشته خود را فراموش نمی کند. اما رحمتی به این بسنده نکرده و دو توضیح نیز روی آن گذاشته بود. اول، جمله «فراموش نکن» و دوم، «ایموجی هیس» که با بزرگترین ابعاد ممکن روی اسکرین شات قرار داده شد.

مطابق انتظار این استوری سر و صدای خودش را در فضای مجازی به راه انداخت اما نکته این بود که هواداران استقلال به هیچ وجه نسبت به افشاگری دو دروازه بان امروز و گذشته تیمشان روی خوشی نشان نداده و این حرکت را تقبیح کردند؛ چه مهدی رحمتی و چه سید حسین حسینی که دیگر گلر جوانی هم نیست و تجربه زیادی در فوتبال ایران دارد. این دو اگرچه در فصول گذشته در استقلال جنگ پنهان و منطقی با یکدیگر داشتند که به پیراهن شماره یک آبی ها ختم می شد، حالا در شرایطی که در دو تیم مختلف به کار مشغول اند، این دعوا و درگیری چندان نرمال به نظر نمی رسد و همانطور که در این توییت ها می بینید، واکنش ها نسبت به استوری ها کاملا منفی است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
    0 0
    جنگی که علنی شده وحسی که وجودداشته واصلا هم عجیب نیست . دو هم پست همان مثل دوپادشاه دریک اقلیم نگنجنده . یه روز دوست میشن !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس