کد خبر 1041722
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
ژیمناستیک

فدراسیون جهانی ژیمناستیک، تیم ملی چین را از حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۰ محروم کرد.

به گزارش مشرق، فدراسیون جهانی ژیمناستیک (FIG) و کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۰ ملبورن اعلام کردند تیم چین در این رویداد ورزشی که قرار است در تاریخ‌های ۲۰ تا ۲۳ فوریه (یک تا ۴ اسفند) در شهر ملبورن استرالیا برگزار شود، شرکت نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا به خاطر کرونا لغو شد

اتحادیه ژیمناستیک چین به طور رسمی به اطلاع کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۰ رسانده که به دلیل محدودیت سفر اتباع چینی به استرالیا که توسط دولت استرالیا به خاطر ترس از شیوع ویروس کرونا وضع شده، کاروان ژیمناستیک این کشور نمی‌تواند در این مسابقات شرکت کند.

کیتی چیلر، مدیر اجرایی فدراسیون ژیمناستیک استرالیا از جانب کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۰ گفت: ما چند هفته بسیار پرچالش را سپری کردیم، اما هیچ یک از مسئولان و ورزشکاران چینی که در حال تمرین برای حضور در مسابقات ملبورن بودند، در این رویداد ورزشی حضور نخواهند داشت.

وی افزود: من به شخصه به طور مرتب با رئیس اتحادیه ژیمناستیک چین در ارتباط بودم که ایشان به من اطلاع دادند که حال تمامی کاروان ژیمناستیک این کشور خوب است و علائمی از ویروس کرونا در آنها رویت نشده است. با این حال ما باید به محدودیت سفری که دولت استرالیا وضع کرده، احترام بگذاریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس