کد خبر 1041703
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
بنز

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس گفت: یک دستگاه خودروی مرسدس بنز که با پلاک گذر موقت در سطح شهر شیراز در حال تردد بود توسط مامورین اتنظامی متوقف شد.

به گزارش مشرق، علی مبشری اظهار داشت: ماموران انتظامی، طی بررسی مدارک مربوطه متوجه شدند که خودرو مجوز تردد در کشور را نداشته که جهت بررسی های بیشتر، خودرو توقیف و پرونده ای در این رابطه تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

بیشتر بخوانید:

واژگونی آمبولانس در خیابان طالقانی

وی اضافه کرد : با احضار مالک خودرو به تعزیرات، تحقیقاتی پیرامون موضوع انجام شد که طی بازجویی از مالک خودرو و استعلام از مراجع ذیربط مشخص شد مدت زیادی اعتبار تردد خودرو در کشور به اتمام رسیده و مالک خودرو نیز با علم و آگاهی اقدام به تردد غیرقانونی داشته  و همچنین  عوارض و گمرکی آن را نیز پرداخت نکرده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس افزود: در نهایت حکم به ضبط خودوری مرسدس بنز و جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مالک آن صادر شد.

محکومیت تولید کننده بتن های غیراستاندارد در شیراز

در ادامه مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از پلمپ یک کارگاه غیرمجاز تولید بتن آماده غیر استاندارد در شیراز خبر داد.

علی مبشری اظهار داشت: با دریافت گزارشاتی مبنی بر تولید بتن آماده در یک کارگاه غیرمجاز واقع در حومه شهرستان شیراز، بازرسین برای پیگیری موضوع وارد عمل شدند.

وی ادامه داد : با انجام نمونه برداری از بتن های تولیدی این کارگاه و انجام آزمایشات مربوطه، نتیجه به عمل آمد که به علت عدم رعایت موازین استاندارد در تولید، این بتن ها مقاومت لازم را نداشته و استفاده از آن ها مخاطره آمیز می باشد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس اضافه کرد: شعبه ششم تعزیرات حکومتی استان که رسیدگی به پرونده این واحد متخلف را به عهده داشت، حکم به تعطیلی کارگاه و معدوم نمودن کلیه بتن های غیراستاندارد تولیدی این کارگاه صادر کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
    11 6
    باید بنزو آتش بزنن. چه فرقی میون ما با این انگل های زالو صفته؟
  • DE ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
    2 4
    مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس : جریمه ۲ میلیارد تومانی برای صاحب بنز متخلف در نهایت حکم به ضبط خودوری مرسدس بنز و جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مالک آن صادر شد.!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس