پمپئو نمایه

وزیر خارجه آمریکا در سخنرانی خود در کنفرانس امنیتی مونیخ آنچه که «مداخلات ایران در عراق و لبنان» خوانده است را محکوم کرد.

به گزارش مشرق، «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا در ادامه مواضع ضد ایرانی دولت این کشور، امروز شنبه از تریبون «کنفرانس امنیتی مونیخ» به اتهام‌زنی علیه ایران پرداخت.

وزیر خارجه دولت «دونالد ترامپ» پیش از سخنرانی در کنفرانس امنیتی مونیخ با وزیر خارجه آلمان در این شهر دیدار و علیه ایران رازنی کرده بود.

بیشتر بخوانید:

جزئیات توافق یک هفته‌ای آمریکا و طالبان برای آتش بس

تشکر پامپئو از بارزانی به خاطر حفاظت از تاسیسات آمریکایی

وزیر خارجه آمریکا در ابتدای سخنرانی امروز خود در کنفرانس امنیتی مونیخ ادعا کرد، درباره مرگ اتحاد فرا آتلانتیک بیش از حد مبالغه شده و غرب در حال پیروزی است».

این اظهارات در حالی مطرح شده که مقام‌های  برخی کشورهای اروپایی از قبیل فرانسه و آلمان پیش از این با اشاره به مواضع یکجانبه دولت ترامپ در قبال مسائل بین‌المللی از قبیل برجام، از شکاف در مواضع دو سوی آتلانتیک ابراز نگرانی کرده‌اند.

پامپئو از فرصت حضور و سخنرانی در کنفرانس امنیتی مونیخ برای اتهام زنی دوباره علیه ایران استفاده کرد و البته به چین هم اتهام‌هایی وارد کرد.

وزیر خارجه آمریکا در این شهر آلمان، آنچه که «مداخلات ایران در عراق و لبنان» خواند را محکوم کرد.

اتهام‌زنی دوباره این مقام ارشد دولت ترامپ به ایران در شرایط مطرح شده که آمریکا به رغم تصویب مصوبه خروج نظامیان خارجی از عراق توسط پارلمان این کشور، همچنان به باقی نگهداشتن نظامیان خود در عراق اصرار دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
    1 1
    وقتی وزارت خارجه یک کشوری رسما تعطیل باشد، دشمنان آن کشور هر ضربه سیاسی که بخواهند می زنند. آمریکا دقیقا همین اتهامی که به ایران میزنه رو در حال حاضر دارد در عراق و لبنان پیاده می کند. دخالت نامحدود و عملیات انقلاب رنگی در کشورهای مذکور. با عملیات روانی، بهترین پوشش ایجاد بهانه است و چه بهانه ای بهتر از ایران که وزیر خارجه ندارد یا بهتر بگیم ، مشغول بازی با عروسک مرده برجام است!
  • بختیاری IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
    3 1
    چطوری خوک کثیف اره بسوز و بساز شکستهاتون همچنان ادامه دارد شما امریکایها جونهای اخرتون را میکنید به سلامتی منم اگه جای تو بودم بهم فشار میومد
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
    0 0
    نتيجه عملكرد وزارت خارجه و وزير خارجه ماست كه بايد به شدت حمله تروريستي امريكا در شهادت سردار سليماني را محكوم ودر مراجع بين المللي پيگيري نمايند تا ابلهي مثل پمپ او چنين اراجيفي نبافد.مرگ بر امريكا
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
    0 0
    مرگ بر امریکا
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
    0 0
    خفه پامپئو تنت می خاره می خواهی دوباره کتک بخورید این بار کتکش دردش بیشتر نمی توانید پنهان کنید ازعراق بااردنگی بیرونتان کنند مبارزین عراقی ان وقت نمی توانید مثل کشتها یتان درعین الاسد پنهان کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس