شاهین بوشهر

تیم‌ فوتبال صنعت نفت آبادان در زمین خود مقابل گل‌گهر سیرجان شکست خورد.

به گزارش مشرق، در یکی از دیدارهای هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم‌های صنعت نفت و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۶ امروز (جمعه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک  به سود شاگردان مجید جلالی پایان رسید.

یونس شاکری در دقیقه ۲۸  و ۲+۹۰ برای تیم گل‌گهر گلزنی  کرد و گل صنعت نفت آبادان را عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۸۸ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

امین پورعلی بازیکن گل‌گهر در این دیدار از حمید حاج‌ملک داور بازی کارت زرد گرفت.

در آخرین دیدار روز نخست از هفته بیستم لیگ برتر نیز تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و ماشین‌سازی تبریز از ساعت ۱۶:۱۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۳ بر یک تیم میزبان به پایان رسید.

میلاد صارمی در دقیقه ۲۵،‌ اسماعیل شریفات در دقیقه ۳۵ و حسن نجفی (۲+۹۰) گل‌های شاهین را به ثمر رساندند تا بعد از شکست نساجی و پیکان سومین پیروزی پیاپی شاگردان کریستیچوویچ مقابل ماشین‌سازی رقم بخورد. تک گل ماشین‌سازی را عزیز معبودی در دقیقه ۶۸ وارد دروازه حریف کرد.

قضاوت این دیدار بر عهده سیدرضا مهدوی بود که این داور به سلمان بحرانی و اسماعیل شریفات از شاهین و فردین عابدینی و عزیز معبودی از ماشین‌سازی کارت زرد نشان داد.

شاهین با این پیروزی و با توجه به شکست پیکان مقابل فولاد, بعد از مدت‌ها از انتهای جدول جدا شد و با ۱۶ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به گل‌گهر در رتبه پانزدهم قرار گرفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس