دادگاه نمایه

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جهرم با اشاره به تکذیب شایعه مشاهده بیماری کرونا در این شهرستان از صدور دستور قضایی برای شناسایی فرد مطرح کننده این شایعه خبر داد.

به گزارش مشرق، عباس روستازاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جهرم در نشست خبری با فعالان فضای مجازی جهرم اظهار داشت: پس از طرح شایعه مشاهده بیماری کرونا در شهرستان جهرم از دانشگاه علوم پزشکی وبیمارستان پیمانیه این شهر موضوع استعلام و مشخص شد که این مطلب کاملا کذب است.

بیشتر بخوانید:

نمکی: تهدید کرونا جدی است اما تا امروز مورد مثبتی از آن در کشور نداشته‌ایم

موردی از ابتلا به کرونا در ایران مشاهده نشده است

وی افزود: دستور قضایی جهت شناسایی فرد خاطی صادر شد و موضوع در حال پیگیری قضایی است این در حالی است چندی پیش رییس دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی جهرم  مشاهده بیمار مشکوک به کرونا را رد کرده بود. 

بیشتر بخوانید:

وضعیت "کرونا" در کشورهای همسایه ایران

کرونا را با تغذیه مناسب نابود کنید

دادستان جهرم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در ایام انتخابات باید بیش از هر زمان دیگری به حریم خصوصی افراد احترام گذاشته و از هرگونه تخریب و گناه دوری شود و به خاطر دیگران خود را گرفتار گناه نکنیم.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه ۹۸ تأکید کرد: ایام انتخابات به سرعت می‌گذرد و بحث مدیریت و رعایت اخلاق انتخاباتی در فضای مجازی بسیار مهم است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
    6 1
    عجب خفقانیه !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس