کد خبر 1041354
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳

علاقمندان به سفر از اواسط زمستان به این فکر می افتند که به کجا سفر کنند و در این خصوص با اعضای خانواده و دوستانشان مشورت می کنند. این موضوع ذهن بیشتر افراد را درگیر می کند که تعطیلات نوروزی به کجا بروند؟ کیش، شیراز، شمال، مشهد، یزد و مقاصدی که تا به حال رفته یا نرفته اند در اولویت قرار می گیرد. تورگردان مجری مستقیم تورهای داخلی است و به مناسبت تصمیم گرفتیم با توجه به درخواست های مشتریان و مسافران در سال های پیش بهترین مقاصد نوروزی را برای نوروز 99 خدمتتان معرفی کنیم.

تفریحات متنوع در جزیره کیش

بسیاری از مردم ترجیح می دهند در فصل نوروز به سواحل کشور بروند. آن هایی که سفر به شمال کشور برایشان تکراری شده باشد معمولا جنوب کشور را مقصد سفر خود قرار می دهند. تور کیش به دلیل برگزاری جشنواره های متعدد و برپایی کنسرت ها و جشن های شبانه با استقبال زیادی مواجه می شود. کیش از جاذبه های متعددی برخورداز است و در فصل بهار آب و هوای مطبوعی پیدا می کند.

از جاذبه های گردشگری کیش می توان به تفریحات آبی همچون غواصی، پاراسل، جت اسکی، قایق سواری، کشتی های تفریحی، کیبل اسکی و غیره اشاره کرد. از تفریحات شبانه کیش دوچرخه سواری، موتورسواری و پیاده روی در مسیر دوچرخه و کنار ساحل است. شب ها فرصت خوبی برای شرکت کردن در جنگ های شبانه کیش و خنده و شادی نیز می باشد.  

تفریح در هتل های لوکس مشهد

از مهمترین مقاصد نوروزی مثل همیشه شهر مقدس مشهد است که همه ساله نزدیک به سی میلیون گردشگر به آن سفر می کنند. استقبال زیاد گردشگران از سفر به مشهد باعث شده از سال های دور هتل های متعددی در این شهر تاسیس شود و به خصوص در خیابان های منتهی به حرم هتل های دو تا پنج ستاره و انواع اقامتگاه ها در خدمت گردشگران باشد. از بهترین پیشنهادها برای تور مشهد نوروز 99 اقامت در هتل های پنج ستاره است. درست است که این شهر، جاذبه های تفریحی و هیجانی زیادی دارد ولی اولویت سفر گردشگران به این شهر، زیارت است. اقامت در خیابان های نزدیک به حرم باعث می شود که افراد فرصت کافی برای گشت زدن در شهر و تفریح نداشته باشند. به همین دلیل بیشتر گردشگران ترجیح می دهند از هتل های پنج ستاره که مشتمل بر امکانات تفریحی است استفاده کنند.

اقامت در هتل های پنج ستاره نزدیک به حرم با برخورداری از مجموعه های آبی، اسپا، ماساژ، رستوران های خوب با غذاهای با کیفیت، کافه گیم، مهد کودک برای نگهداری بچه ها، پارکینگ و بسیاری امکانات و خدمات رفاهی دیگر همراه است. تور مشهد هتل درویشی از بهترین انتخاب ها در این زمینه است. نوع اتاق ها، رستوران های متعدد، خدمات گردشگری و امکانات متعدد این هتل را جزو برترین های کشور قرار دهد. اقامت در این هتل، خاطره ای خاص و به یاد ماندین را در جوار بارگاه علی بن موسی الرضا برای گردشگران رقم می زند.

سفر در تاریخ با هتل های بومی یزد

یزد از جمله مقاصدی است که در فصل نوروز با استقبال زیادی مواجه می شود. این شهر تاریخی به دلیل داشتن خانه ها و بناهای تاریخی حسی نوستالوژی را برای گردشگران زنده می کند. بیشتر افرادی که به یزد سفر می کنند ترجیح می دهند اقامتشان به جای هتل های لوکس با معماری مدرن در فضایی شبیه به معماری بومی این شهر باشد. به عبارت بهتر باید گفت همه دوست دارند مثل یک بومی در شهر زندگی کنند.

خوشبختانه در این شهر پر گردشگر هتل هایی تاسیس شده است که در عین حال که جدیدترین استاندارهای هتلداری را در نظر گرفته است، تم تاریخی و تناسب با معماری بومی یزد را به تمامه حفظ کرده است. یکی از این مراکز اقامتی، هتل داد یزد است که با بهره گیری از اسلوب های معماری بومی مناطق کویری اتاق ها، رستوران، لابی و جای جای هتل را طراحی کرده و فضایی خاص و متفاو ترا به وجود آورده است. به همین مناسبت تور یزد هتل داد برای نوروز سال 99 می تواند بهترین گزینه باشد. به هیچ وجه اقامت در این هتل را از دست ندهید.

 

طبیعتی متفاوت در قشم

برای دیدن قشم باید زمان زیادی گذاشت. قشم دیدنی های بسیاری دارد و سر زدن به جزیره های اطرافش مثل جزیره هرمز و جزیره هنگام، بیش از خود قشم گردشگران را وسوسه می کند. سفر به قشم برابر است با خریدهای رنگارنگ و جذاب که قیمت مناسبی دارند، خریدهای عمده به خصوص در پوشاک و محصولات ورزشی. تور قشم به دلیل آب و هوای مطبوع این جزیره در نوروز و فرصت کافی داشتن برای سفر ریلی با قطار بندرعباس معمولا با استقبال زایدی مواجه می شود. توصیه آخر ما برای تعطیلات نوروز به شما علاقمندان به سفر، قشم گردی است. قشم به عنوان نخستین اکوتوریسم کشور شناخته می شود.

طبیعتی بکر و ساحلی در چابهار

چابهار شهرستانی در جنوب استان سیستان و بلوچستان و هم مرز با دریای عمان و کشور پاکستان است. این شهرستان در نواحی مختلف شرقی و غربی و شمالش جاذبه های متعدد طبیعی و گردشگری را در بر گرفته است. بسیاری از این جاذبه ها در سیل اخیر زیر آب رفته است ولی هنوز هم نمی توان زیبایی های ساحل های مرجانی، کویری، صخره ای و ماسه ای چابهار را در نواحی شهری و روستایی انکار نمود. به علاوه جاذبه هایی همچون کوه های مینیاتوری، گل افشان، مناطق حفاظت شده گاندو که متاسفانه هم اکنون در خطر جدی قرار گرفته اند، این منطقه را منحصر به فرد و خاص می کند.

تور چابهار برای نوروز پیشنهادی عالی است چون این منطقه به اندازه سایر مقاصد گردشگری داخلی شلوغ نمی شود. مناطق آن بکر است و در عین زیبایی و جذابیت، از ازدحام گردشگران در آن خبری نیست. 

این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس