کد خبر 1041207
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
اینترنت نمایه

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: افزوده شدن ترافیک از روز ۲۵ هر ماه به ترافیک قابل استفاده ماه بعد بر مدیریت بهتر حجم و ترافیک مشتریان و کاهش تماس مشتریان در مجموعه مخابرات تأثیر قابل‌ملاحظه‌ای دارد.

به گزارش مشرق به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران مجید صدری افزود: با انجام این عمل ضمن افزایش رضایتمندی مشتریان از افزایش ارتباط با سامانه‌های تماس غیرحضوری شرکت مخابرات ایران جلوگیری شده و مراجعه حضوری مشتریان به مراکز مخابراتی کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید:

وقتی خارجی‌ها «اینترنت ملی» دارند ما نه!

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: تمام تلاش مجموعه شرکت مخابرات ایران در بخش‌های دیتا و تلفن ثابت برای مشتریان خانگی و تجاری ، تحقق حداکثر رضایتمندی است و به همین منظور در کوچک‌ترین مسائلی که با موضوع رعایت حق‌الناس مشتریان و ارائه خدمات کامل مرتبط است، اهتمام ویژه توسط کارشناسان و متخصصین شرکت مخابرات ایران لحاظ می‌شود.

وی همچنین تأکید کرد: درگاه‌های ارتباط با مشتریان شرکت مخابرات ایران به‌ویژه سامانه تیکت گذاری اینترنتی adsl.tci.ir فرصت مناسبی برای ثبت مشکلات و نظرات مشتریان است بوده که انتظار داریم توسط کاربران مورد استفاده قرار گیرد.

صدری در پایان اظهار داشت : افزوده شدن ترافیک از روز ۲۵ هر ماه به ترافیک قابل استفاده ماه بعد، علاوه بر مدیریت بهتر حجم و ترافیک مشتریان ، در کاهش تماس مشتریان و نهادینه شدن خدمات غیرحضوری در مجموعه مخابرات تأثیر قابل‌ملاحظه‌ای ایجاد می‌کند.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس