کنسول آینه، آینه ونیزی و همچنین آینه دکوراتیو از پرکاربردترین اجزا در طراحی دکوراسیون داخلی هستند که امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده‌اند چراکه بر زیبایی و جذابیت داخلی منزل تاثیر بسیار چشم گیری دارند. اگر شما هم به کنسول آینه و آینه های ونیزی و دکوراتیو علاقه مند هستید می توانید این اجزای بسیار زیبا و پر کاربرد را از صنایع شیشه ایران لاکوبل خریداری کنید.

صنایع شیشه ایران لاکوبل بزرگترین تولید کننده انواع شیشه و آینه در ایران است که انواع آینه ها و شیشه ها را در انواع طرح های مدرن و متنوع تولید و روانه بازار می کند. شما می توانید با مراجعه حضوری به این مجموعه بسیار بزرگ کنسول آینه و هر یک از آینه های ونیزی و دکوراتیو را در مدل های متفاوت انتخاب نموده و خریداری کنید.

در ادامه شما را بیشتر با هر یک از این محصولات و کاربرد آن ها در طراحی دکوراسیون داخلی آشنا خواهیم کرد پس با ما باشید.

کنسول آینه

یکی از موارد ضروری برای طراحی دکوراسیون داخلی و زیباسازی محیط منزل استفاده از کنسول آینه است. یکی از مهم ترین ویژگی ها و مزایای کنسول آینه این است که می توان از آن حتی در فضاهای کوچک و خانه های نقلی نیز استفاده کرد که جذابیت فوق العاده خاصی به محیط منزل می دهد.

            کاربرد کنسول آینه

کنسول آینه کاربردهای بسیار متعددی دارد که از مهم ترین آن‌ها می توان به قرار دادن گلدان بر روی آن اشاره کرد حتی می توان وسایل ریز و درشت دکوری را بر روی کنسول آینه یا در کشوهای آن قرار داد. البته اکثر اوقات از کنسول به همراه آینه استفاده می شود اما ویژگی خوب کنسول این است که می توان از آن بدون آینه نیز در طراحی دکوراسیون داخلی منزل استفاده کرد.

بهترین مکان برای قرار دادن کنسول آینه

نکته بسیار مهمی که هنگام استفاده از کنسول آینه باید رعایت کنید این است که آن را در نقطه ای از منزل خود قرار دهید که زیبایی دکوراسیون منزل شما را به رخ بکشد. بهترین نقاطی که می توانید کنسول آینه را در آن قرار دهید تا زیبایی طراحی دکوراسیون منزل شما را چندین برابر کند، قسمت پذیرایی و اتاق خواب منزل است. حتی می توانید آینه کنسول را در ورودی منزل خود قرار دهید تا بیشتر به چشم بیاید.

آینه ونیزی

برای اولین بار ایتالیایی‌ ها بودند که آینه های وینزی را طراحی و تولید کردند. آینه ونیزی از آن دسته از آینه هایی است که دکوراسیون منزل شما را به دکوراسیونی زیبا و بدون نقص تبدیل می کند. آینه ونیزی دارای انواع متعددی شامل: آینه رومیزی ونیزی، آینه دیواری ونیزی و آینه قدی ونیزی است که می توانید از هر کدام از مدل های متنوع آینه ونیزی متناسب با نیاز و سلیقه ای که دارید استفاده کنید. آینه رومیزی ونیزی بهترین انتخاب جهت زیباسازی دکور میز توالت است. آینه ونیزی قدی نیز آینه بسیار لوکسی است که بیشتر در اتاق خواب یا در ورودی خانه مورد استفاده قرار می گیرد البته از آینه ونیزی دیواری نیز می توان در ورودی خانه یا حتی در پذیرایی برای زیبایی طراحی دکوراسیون داخلی به صورت ویژه ای استفاده کرد.

            ابعاد و اشکال آینه ونیزی

آینه های ونیزی به عنوان یک کالای لوکس در دنیای مدرن شناخته می شوند که طرفداران زیادی در بین دوست داران طراحی دکوراسیون داخلی دارند به همین دلیل در ابعاد و اشکال بسیار متعددی طراحی و تولید می شود از این رو دست کاربر را برای انتخاب باز می گذارند. آینه ونیزی در اشکال مربعی شکل، دایره‌ ای شکل و ... طراحی و تولید می شود بنابراین می توانید از آینه ونیزی در هر شکلی که مد نظر دارید متناسب با طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کنید.

آینه دکوراتیو

استفاده از آینه دکوراتیو در طراحی دکوراسیون داخلی مجذوبیت خاصی ایجاد می کند که ظرافت و زیبایی آن کاملا قابل درک می باشد. آینه دکوراتیو کاربردهای متعددی در طراحی دکوراسیون دارد که از مهم ترین آن ها می توان به بزرگ جلوه دادن فضای خانه های کوچک، بازتاب نور و ایجاد روشنایی در فضای منزل، پوششی مناسب برای پنهان کردن عیوب دیوار و ... اشاره کرد. اگر شما هم تمایل دارید از آینه دکوراتیو در طراحی دکوراسیون منزل خود استفاده کنید به شما پیشنهاد می کنیم که آینه دکوراتیو مورد نظر خود را در هر طرح و مدلی که مدنظر دارید از صنایع شیشه ایران لاکوبل خریداری کنید.

iranlacobellogo

صنایع شیشه ایران لاکوبل، یکی از بزرگترین و بهترین تولیدکنندگان انواع شیشه و آینه می‌باشد. شرکت ایران لاکوبل نه تنها از پرسنلی مجرب و زبده تشکیل شده است بلکه از تجهیزات فوق پیشرفته‌ای برخوردار است که از آن‌ها برای طراحی و تولید انواع شیشه و آینه‌های فوق‌العاده باکیفیت استفاده می‌کند. بنابراین اگر به استفاده از شیشه رنگی یا آینه در طراحی دکوراسیون منزل یا دفتر کار خود علاقه‌مند هستید می‌توانید هر یک از انواع شیشه و آینه را از شرکت بزرگ ایران لاکوبل سفارش دهید.

محصولات ایران لاکوبل شامل موارد زیر می‌باشند:

شیشه

· انگرویینگ

· بین کابینی

· درب شیشه‌ای طرح دار

· درب شیشه‌ای رنگی

· دیوارپوش اداری

· حمام و کابین دوش

· دیوارپوش فروشگاهی

· دیوارپوش رنگی حمام

· میزخم شیشه‌ای

· نرده شیشه‌ای

آینه

· آینه برنز

· آینه دکوراتیو

· آینه بنفش

· آینه دودی

· آینه سفید

· آینه طلایی

· آینه پتینه

· آینه دکوراتیو ونیزی

· آینه شامپاینی

راه‌های ارتباطی با شرکت بزرگ ایران لاکوبل به شرح زیر است:

· آدرس:  خیابان ولیعصر بالاتر از میدان ونک، تقاطع کوچه نگار، برج نگار، طبقه 17ام، واحد 8، شرکت ایران لاکوبل

· شماره تماس مدیریت فروش ایران لاکوبل: 09123311066

· تلفن ثابت (فکس): 02125917291

‌ ‌

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس