کد خبر 1041149
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
اصلاح طلبان

عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: هم در لیست ائتلاف احزاب اصلاح طلب و هم لیست حزب کارگزاران سرلیست هستم.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام مجید انصاری عضو مجمع روحانیون مبارز، عصر امروز (پنجشنبه ۲۴ بهمن) در نشست حزب ندای ایرانیان اظهار داشت: مشارکت حداکثری به گرم شدن انتخابات کمک می‌کند و می‌تواند مجلس را از یکصدایی به چند صدایی هدایت کند.

وی افزود: اصلاح طلبان به دلیل وضعی که به‌وجود آمد و تعداد  ۷ الی ۸ نفر از دبیران کل احزاب رد صلاحیت شدند، در شورای عالی تصمیم گرفتند که به‌عنون شورای عالی اصلاح‌طلبان لیست نداشته باشند.

بیشتر بخوانید:

تندروهای مشارکت در آفساید! ۶ حزب اصلاح‌طلب لیست می‌دهند

انصاری یادآور شد: شورای عالی اصلاح طلبان البته به احزاب مجوز داد که لیست داشته باشند و  سیّد محمّد خاتمی هم نیز در جلسه اخیر تأکید داشتند احزابی که کاندیدا نداشتند از یأس و تخریب کسانی که شرکت کردند پرهیز کنند.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت: آقای خاتمی به شورای عالی توصیه کردند هر کجا که نامزد دارند از نامزدهای اصلاح‌طلب در سراسر کشور حمایت شود.

انصاری تاکید کرد: قرار بود لیست انتخاباتی جمعی از احزاب اصلاح طلب دیشب نهایی شود که بزودی نهایی می شود. ظاهرا حزب کارگزاران هم لیست مستقل می دهد که ۱۰ الی ۱۵ نفر از نامزدها مشترک هستند. حزب کارگزاران لیست ۲۲ نفره یا ۲۳ نفره ارائه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز در یک مسابقه‌ای شرکت می‌کنیم که  تیم مقابل ۵ الی ۶ ماه پیش خود را گرم کرده اما ما هنوز دنبال اعضای تیم هستیم.

عضو مجمع روحانیون مبارز با بیان اینکه نفس شرکت پیروزی و انجام وظیفه است، گفت: من به عنوان کسی که در گذشته هم در مجلس بودم معتقدم که حضور یکنفر هم در مجلس می تواند موثر باشد، مشروط بر اینکه با شجاعت و برنامه داشته باشند و از تیغ نظارت اسنصوابی و این شمشیر آویزان نترسند.

مجید انصاری درباره سرلیستی خود گفت: هم در لیست ائتلاف احزاب اصلاح طلب و هم لیست حزب کارگزاران سرلیست هستم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس