امیرابراهیم رسولی

امیرابراهیم رسولی در نامه‌ای به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با ابراز نگرانی از خدشه‌دار شدن وحدت اصول‌گرایان و برای کمک به حل اختلافات انصراف خود را از کاندیداتوری مجلس اعلام کرد.

به گزارش مشرق، امیرابراهیم رسولی کاندیدای مجلس یازدهم در نامه‌ای به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با ابراز نگرانی از خدشه‌دار شدن وحدت اصول‌گرایان و برای کمک به حل اختلافات و بازبودن دست تصمیم گیران، انصراف خود را از کاندیداتوری مجلس اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

تندروهای مشارکت در آفساید!

نامزدهای «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب» در انتخابات مجلس یازدهم مشخص شدند + جزئیات

متن نامه انصراف امیرابراهیم رسولی بدین شرح است:

بسم رب الشهدا

شورای محترم ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی

سلام علیکم

اینجانب امیرابراهیم رسولی با اتکا به خداوند و تجربه ۱۲سال خدمت در بدنه مجلس شورای اسلامی، تحصیلات مرتبط و شرایط کافی قدم به عرصه انتخابات گذاشتم و در تمامی مراحل، فرآیند ائتلاف را پشت سر، و در نهایت با رأی شما برگزیده شدم.

اینک ضمن تشکر از اعتماد و حُسن نظر تک تک اعضا به ویژه دکتر حدادعادل که برایم استاد تقواست و دکتر قالیباف که حامی واقعی جوانان است به دلیل شرایط کنونی و کمک به وحدت به سهم خود با انصراف از کاندیداتوری امیدوارم با تصمیماتی موثر در جهت همگرایی میان نیروهای انقلاب پیروزی درانتخابات حاصل شده و مجلسی متفاوت از گذشته در جهت تامین منافع مردم وخدمت به نظام و رهبرانقلاب تشکیل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس