لیست نامزدهای مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه مراغه و عجبشیر اعلام شد

فرمانداری مراغه اسامی نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مراغه و عجبشیر را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، افراد تایید صلاحیت شده در این حوزه انتخابیه به شرح زیر است:

۱ - سولماز آقائی

۲ - علی آئین

۳ - نادر ابراهیمی خداجو

۴ - حسین اشرفی کیا

۵ - کریم امیر ابراهیمی پهرآباد

۶ - عبداله باقری عزیزآباد

۷ - احمد حسامی

۸ - مهدی دوستان

۹ - محمد رهبری

۱۰ - علی سلطانی وش

۱۱ - حسین شیخ فرجی گاوگانی

۱۲ - پرویز شیرین بنیاد

۱۳ - مهدی طاهری

۱۴ - آذر طاهری مقدم

۱۵ - وحید عابدی جیران

۱۶ - مهران عباس زاده

۱۷ - علی علی زاده

۱۸ - هادی فاتحی اقدم

۱۹ - حسین فرزانه

۲۰ - حسین فرهنگی

۲۱ - علی کاظمی

۲۲- نادر نژادعلی

۲۳ - حسین نقدی

۲۴ - سعید نقوی

۲۵ - حسین وجدانی

۲۶ - یوسف یزدانی

فعالیت های تبلیغاتی نامزدهای تایید صلاحیت شده از ساعت ۲۴ امشب آغاز و در ساعت هشت صبح روز پنجشنبه یکم اسفندماه یعنی ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رای پایان می‌یابد.

فرماندار مراغه گفت: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که دوم اسفندماه سال‌جاری برگزار می‌شود، پنج هزار و ۵۰۰ رای اولی در حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر به پای صندوق‌های رای می‌روند.

شکری افزود: در راستای برگزاری  هرچه بهتر این دوره از انتخابات، ۱۸۰ صندوق رای در مناطق شهری و روستایی مراغه آماده شده و همه آنها مجهز به دستگاه احراز هویت الکترونیکی است.

وی ادامه داد: از این تعداد، ۹۴ صندوق رای شامل ۹۳ صندوق ثابت و یک صندوق سیار در مناطق شهری این شهرستان آماده اخذ آرای مردم است.

شکری اضافه کرد: همچنین برای روستاهای بخش مرکزی ۴۶ صندوق شامل ۲۳ صندوق ثابت و ۲۳ صندوق سیار و نیز در بخش سراجو ۴۰ صندوق شامل ۱۲ صندوق ثابت و ۲۸ صندوق سیار آماده شده است.

وی گفت: برای احراز هویت در مواقعضروری نیز ۱۸ دستگاه احراز هویت پشتیبان تامین و آماده سازی شده است.

فرماندار مراغه افزود: در راستای رفع مشکلات احتمالی، کاربران الکترونیکی، نمایندگان فرمانداری و بازرسان شعبه های اخذ رای در این شهرستان نیز در کلاس های آموزشی و توجیهی شرکت کرده اند.

وی با اشاره به آغاز زمان رسمی تبلیغات انتخاباتی اضافه کرد: با هرگونه تخلفات در این زمینه براساس قانون انتخابات برخورد قاطع خواهد شد.

شهرستان های مراغه و عجب شیر با حدود ۳۴۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان شرقی واقع و به عنوان یک حوزه انتخابی دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • راضیه IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    0 0
    این همه ادم کاندید شدن ادم از کجا بیاد اینهارا بشناسه ، ۱۰ نفر کافی بود تازه اونم زیاد بود دوسه نفر مستقل بودند کافی بود علی علیزاده چکار کرد برای مون حتی یک شماره تلفن نداشت مطالبه گری کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس