9 داوطلب انتخاباتی مجلس یازدهم در خاش با هم رقابت می کنند

دبیر ستاد انتخابات خاش سیستان و بلوچستان گفت: در انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی 9 نفر از داوطلبان تائید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه خاش، میرجاوه، کورین و نصرت آباد با هم رقابت می کنند.

به گزارش مشرق، عیدمحمد قلندرزهی افزود: از مجموع 43 فرد ثبت نامی برای رقابت انتخاباتی مجلس یازدهم هفت نفر مجوز حضور در این عرصه را دریافت کردند که در روزهای اخیر دو فرد دیگر نیز از زاهدان به خاش انتقالی گرفتند.

وی بیان کرد: علی کرد، حمیدرضا شهرکی، فاطمه شهنوازی، رویا خوش، بنیامین کرد، اسماعیل حسین زهی، ناهید عیدوزهی، میثم هاشم زهی و احمد قلندرزهی افرادی هستند که می توانند در رقابت های انتخاباتی مجلس در حوزه انتخابیه خاش حضور یابند.

دبیر ستاد انتخابات خاش سیستان و بلوچستان اظهار داشت: از بامداد روز پنجشنبه تبلیغات انتخاباتی داوطلبان آغاز و تا 24 ساعت مانده به برگزاری انتخابات ادامه دارد.

وی گفت: در صورت مشاهده موارد تخلف از سوی داوطلبان و هواداران آنها برخورد لازم از سوی مراجع ذی صلاح صورت خواهد گرفت.

قلندرزهی گفت: به داوطلبان و هواداران آنها توصیه می کنیم اخلاق انتخاباتی را رعایت و از تخریب همدیگر اجتناب کنند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اسماعیل IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
    0 0
    چند رای اورده
  • رحمان دوست IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
    0 0
    🌍🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷👏🕋🕋💯💯🕋🕋🕋🕋🕋🕋ماهمیشه پای صندوق رای انتخابات هستیم برا پیشرفت گسترده و آبادنی کشورم ایران جان که وظیفه ماست که برماست (مجلس ریاست جمهوری خبرگان نمایندگان عزیز) خوشحال میشیم همدلی اتحاد وحدت امربه معروف ونهی ازمنکر 💚🧡❤💫🇮🇷

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس