کد خبر 1040782
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
اسامی تایید صلاحیت شدگان حوزه انتخابیه دزفول برای انتخابات مجلس

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: هفت نفر در حوزه انتخابیه اسدآباد برای رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی تأیید صلاحیت شده اند.

به گزارش مشرق، مجید درویشی اظهار کرد: تعداد کاندیداهای مجلس شورای اسلامی تأیید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه اسدآباد همان هفت نفر قبل بوده و مورد جدیدی به تعداد این داوطلبان اضافه نشده است.

وی افزود: پیام کهتری، محمدرضا قنبری سلحشور، کیومرث سرمدی، خسرو شکیبا(خدابنده لو)، اکبررنجبرزاده، حسین هنری عزیز و کیومرث ابراهیمی هفت نفر کاندیدای تأیید شده در حوزه انتخابیه اسدآباد هستند که به گردونه رقابت با یکدیگر وارد خواهند شد.

درویشی با بیان اینکه کاندیداها از ساعت ۲۴ امشب ۲۴  بهمن ماه تا ساعت ۸ صبح اول اسفندماه مجاز به تبلیغات رسمی خواهند بود، یادآور شد: شهرستان اسدآباد دارای ۷۲ هزار نفر جمعیت واجد شرایط برای شرکت در انتخابات بوده که ۳۰۰۰ نفر از این میزان جمعیت رأی اولی هستند.

وی با اشاره به اینکه ۲۷۰۰ نفر مجری و دست اندرکار همکاری برای برگزاری انتخابات مجلس این شهرستان خواهد بود، تصریح کرد: بستر انتخابات در شهرستان فراهم شده و در قالب کمیته های ۱۲گانه بستر انتخابات در حال انجام است.

درویشی یادآور شد: برای انتخابات این شهرستان تعداد ۲۱۰ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده که از این تعداد، ۱۸ شعبه به بخش پیرسلمان و ۹۲ شعبه به بخش مرکزی و شهر اسدآباد اختصاص دارد.

وی اظهار کرد: با آغاز تبلیغات هر یک از داوطلبان تأیید صلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می توانند چهار ستاد شامل دو ستاد خواهران و برداران در شهر اسدآباد و دو ستاد در شهر آجین برپا کنند.

درویشی با بیان اینکه چسباندن عکس های تبلیغاتی داوطلبان بر روی دیوارهای شهر ممنوع خواهد بود، تأکید کرد: عکس های داوطلبان تنها باید در محل های اعلام و مشخص شده چسبانده شود در غیر این صورت عکس های تبلیغاتی غیر از محل های مشخص شده امحا می شوند.

وی با تأکید بر اینکه براساس ماده ۶۵ مکرر قانون انتخابات راه اندازی کاروان‌های تبلیغاتی کاندیداها چه به صورت خودرویی و چه انسانی در سطح شهر و روستا و استفاده از بلندگوهای سیار در خارج از محیط سخنرانی غیرقانونی و ممنوع است، گفت: براساس اصل ۲۷ قانون اساسی، برگزاری راهپیمایی ها و تجمعات نیز تنها با مجوز وزارت کشور بوده و هرگونه اقدامی غیر از این خلاف قانون خواهد بود.

فرماندار شهرستان اسدآباد در پایان بیان کرد: تبلیغات داوطلبان تأیید صلاحیت شده در فضای مجازی مانند فضای حقیقی در چارچوب مقررات انتخابات منع قانونی نخواهد داشت.

در شهرستان اسدآباد ۳۵ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده بودند که از این تعداد بعد از ثبت نام ۹ نفر انصراف داده و سرانجام از ۲۶ داوطلب، هفت نفر وارد گردونه رقابت انتخابات شدند.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مختار IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    0 0
    من‌ماندم‌اسدابادتهرانه‌یاتهزان‌اسداباد‌
  • مختار IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    0 0
    من‌ماندم‌اسدابادچرااینجوریه‌

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس