کد خبر 1040584
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۰
پرسپولیس الدحیل

فاجعه بازی ایران و ژاپن، در دوحه برای پرسپولیس تکرار شد.

به گزارش مشرق، پرسپولیس در گروه بندی لیگ قهرمانان آسیا، خوش شانس نبود در یک بدشانسی بزرگتر، در همان بازی ابتدایی مجبور شد مقابل صدرنشین قطر قرار بگیرد. تیمی که با چند ستاره بزرگ فوتبال اروپا مثل مانژوکویچ و بن‌عطیه، قوی‌تر از همیشه وارد لیگ قهرمانان شده است. پرسپولیس در قطر، شروع بدی داشت و در همان دقیقه 5 مسابقه غافلگیر شد. در صحنه‌ای که اگر سر به هوایی مدافعان پرسپولیس نبود، می‌شد به راحتی جلوی آن را گرفت.

سانتر جونیور از سمت چپ، روی سر مانژو فرود آمد. مهاجم سابقه یووه در صحنه‌ای مشکوک به خطا، با فشار روی نادری توانست سر اول را بزند. توپ مانژوکیچ، در چارچوب نبود و دقیقا مشکل از همینجا شروع شد. شجاع خلیل‌زاده و محمد نادری با تصور اینکه توپ به اوت می‌رود، بازی را رها کردند و برای اعتراض به سمت داور رفتند.

معز علی هم سریع، خودش را به توپ رساند و از فرصت استفاده کرد. سانتر او به مانژوکیچ یارگیری نشده رسید و او به راحتی قبل از اینکه شجاع و نادری مانعش شوند، گل اول بازی را زد.

فارغ از اینکه داور در این صحنه اشتباه کرده یا نه، اگر اعتراض بازیکنان پرسپولیس نبود الدحیل به سادگی در این صحنه به گل نمی‌رسید. بعد از گلی که ژاپن در جام ملت‌های آسیا به ایران زد و به قیمت حذف تیم ملی تمام شد، به نظر می‌رسید این  تاوان سخت، تغییری در رفتار بازیکنان ایرانی به وجود بیاورد. اتفاقی که نیفتاد و دقیقا یک سال بعد، پرسپولیس چنین گلی در لیگ قهرمانان خورد. صحنه‌ای که اگر خلیل‌زاده و نادری بازی را رها نمی‌کردند، احتمالا به گل منجر نمی‌شد. پرسپولیس حالا، لیگ قهرمانان را با یک شکست آغاز کرده و تاوان سختی، برای اعتراض بی موقع دو مدافعش داده است.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
    24 2
    بازم شجاع و..................... ماردونا را ول کنید و شجاع را بچسبید.
    • IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
      2 2
      اقا شرمنده دیگه سلطانی فر اونجا زیاد نفوذ نداره.فقط یه بار میتونست براتون لابی کنه که تا فینال بردتون اونم کلا دو تا تیم قطری رو بردید رفتید فینال.عربستان هم چون قطر رو محاصره کرده بود همه جوره لابی کرد تا تیم های قطری به فینال نرسن
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
    15 2
    ایرانی ها درس بگیر نیستند
  • ad IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
    62 80
    آخی دیگه داور و فدراسیون و امدادهای غیبی خبری نیس!!!!! عیار تیم لنگ با ستاره جعلی بازم مشخصتر شد
    • IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
      50 16
      حرف نزن تا فینال آسیا با امدادغیبی رفتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اشکال اینه که وزیر خوش نداشت برانکو وکالدرون پرسپولیس باشن تاوان قر اومدن مربی استقلالو پرسپولیس داد چون استراماچونی رفت کالدرونم باید میرفت
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
      49 13
      عیار تیم کیسه هم بازی بعد مشخصتر میشود
    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
      13 30
      کنار آفتابه یک کاسه میذاشتن اعتبار بیشتر داشت تا ستاره خخخ
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
    19 12
    سرخابی ها در لیگ ایران و بکمک داوران و فشار هواداران فخاش به صدر لیست لیگ می آیند اما جوجه ها را آخر پاییز میشمارند، در لیگ آسیا داور مرعوب اسم و رسم و هواداران آن تیم نخواهد شد و بهمین دلیل هر سال این تیمها در همان مراحل مقدماتی مفتشحانه حذف میشوند اما هرگز مشکل واقعی خودشان را ریشه‌ای حل نمیکنند، بازی برگشت حتی در ایران باز هم پرسپولیس خواهد باخت مگر اینکه واقعیتها را بپذیرند و نقاط ضعف خودش را اصلاح کنه.
  • ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
    19 2
    اين نتيجه اعتراض هاي بي مورد در فوتبال ايران است
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
    19 2
    بازیکنان معترض به داور فقط دنبال خودنمایی هستند.
  • ارتش سرخ IR ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
    4 2
    کیسه کشا همیشه عقده ای و بی منطق و نادان هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس