کد خبر 1040554
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳
قرائت وصیت‌نامه آیت‌الله طبرسی

از ملت شریف و عزیز ملت ساری و جانبازان و آزادگان طلب عفو و بخشش دارم، میراث خون شهدا یعنی انقلاب و رهبری را خوب حفظ کنید و شهروندان ساروی تقاضا دارم اگر حقوقی دارند از خانواده بنده طلب کنند.

به گزارش مشرق، محسن طبرسی پسر ارشد آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه مازندران در شب وداع مردم با پیکر وی در مصلی مرکز ساری اظهار کرد: پدرم در وصیت‌نامه توصیه کردند بخشی را در شب وداع خدمت مردم شریف مازندران بخوانم که به شرح زیر است؛

 جنازه‌ام را در مصلی ببرید و یا هر جای دیگر که مصلحت است تشییع کنید البته ذکر سالار شهیدان را برایم فراموش نکنید، هزینه مراسم ختم را ساده بگیرید و تشریفات قائل نشوید از همه حلالیت می‌طلبم.

 با دست خالی و روی سیاه، عمل تباه به سوی مبعودم می‌روم، جز مغفرت و شفاعت اهل بیت چیزی نمی‌خواهم در گلزار شهدا ملامجدین ساری کنار قبور شهدا دفنم کنید.

 از ملت شریف و عزیز ملت ساری و جانبازان و آزادگان طلب عفو و بخشش دارم، میراث خون شهدا یعنی انقلاب و رهبری را خوب حفظ کنید، از امت حزب الله و شهروندان ساروی تقاضا دارم اگر حقوقی دارند از خانواده بنده طلب کنند.

 از تریبون نماز جمعه برایم از مردم رضایت بگیرید، خداوند ائمه را وسیله شفای مسلمین قرار بدهد، از برادران سپاه و اعضای سیاست‌گذاری نماز جمعه ساری طلب رضایت دارم حقیر را از دعای خیر فراموش نکنند.

 از همه کسانی که با ستاد همکاری داشتند کمال تشکر دارم همه همراه و همگام با انقلاب باشید این انقلاب سرمایه‌اش خون شهیدان و جانبازان و مجروحان است، وصیت آخر من برای همه این است که خدا پیامبر و اهل بیت را فراموش نکنید و در همه امور و مشکلات زندگی به این حبل‌الله متوسل شوید.

 فردا مصادف با بیست و سوم بهمن ماه سال ۹۸ ، مراسم تشییع این عالم مازندرانی در شهر ساری برگزار می‌شود.

مراسم شب وداع هم‌اکنون در مصلای نمازجمعه ساری در حال برگزاری است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
    2 0
    خدا بیامرزه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس