کد خبر 1040369
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
مهدی قائدی

پزشک استقلال می گوید دریافت حکم محکومیت یکی از دلایل مصدومیت مهدی قائدی در بازی با الشرطه بوده است.

به گزارش مشرق، مهدی قائدی امروز در اواسط بازی با الشرطه مصدوم و از زمین بازی تعویض شد تا او هم به جمع مصدومان پرتعداد استقلال اضافه شود.

کاوه ستوده در مورد مصدومان پرتعداد استقلال نوشت: فوتبال امروزه یک زمینه همه جانبه را لازم دارد. آیا تیم استقلال در نیم فصل بدنسازی خوبی داشت؟ یا آیا با آمادگی کامل وارد مسابقات فشرده داخلی و خارجی گردید؟ کدام تیم یا باشگاه شرایط استقلال را داشت؟

بیشتر بخوانید:

آخرین خبر از وضعیت مصدومیت قائدی


او در بخشی از متن خود به مصدومیت مهدی قائدی هم اشاره کرد: غیر از آمادگی جسمانی و فنی، مسائل روحی روانی نقش عمده اَی را ایفا می کند، بازیکنی که روز قبل از بازی خبر محکومیت را دریافت می‌کند قطعا از نظر روحی و روانی آمادگی کامل را ندارد و همین موضوع روی روح و روان  او اثر می‌گذارد و این اتفاق زمینه را برای مصدومیت یک بازیکن بیشتر فراهم می‌کند. بازیکن، آدم آهنی نیست و همه موارد از زمین نامناسب گرفته تا خستگی و شرایط سخت می‌تواند زمینه‌ساز آسیب دیدگی‌ شود.


کاوه ستوده در مورد دیگران مصدومان استقلال این طور اظهار نظر کرد: عارف غلامی و سیاوش یزدانی از نظر پزشکی مشکلی ندارند و حضور یا عدم حضورشان در ترکیب به صلاحدید کادرفنی بستگی دارد.


فرشید اسماعیلی هم فعلاً ١٢روز است که درمان خود را انجام می دهد انشالله هفته دیگر آماده می شود، آقای شیخ دیاباته فعلا ایران نیستند و شرایط ایشان بعد از بازگشت به ایران بررسی مجدد خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس