دستگیری

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران، از دستگیری دو برادر به اتهام تخریب رستورانی در غرب پایتخت خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی محمدی، گفت: در پی تخریب رستورانی در غرب تهران در هفته گذشته که منجر به دستگیری یکی از عوامل آن شده بود، تلاش ماموران پلیس برای شناسایی سایر عوامل این تخریب ادامه یافت.

بیشتر بخوانید:

تخریب آپارتمان ۱۲ واحدی براثر انفجار/ ۲ نفر کشته شدند

ساختمان دو طبقه در خیابان دماوند فرو ریخت

وی افزود: با سرنخ و اطلاعاتی که از فرد دستگیر شده به دست آمد مخفیگاه دو متهم دیگر این پرونده در حوالی یافت آباد شناسایی و پس از هماهنگی قضائی شامگاه روز گذشته بیستم بهمن ۹۸، تیمی از ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی به محل اختفا این افراد اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی هر دو متهم را در حالی که قصد فرار داشتند دستگیر و برای ادامه تحقیقات و بازجویی های اولیه به پلیس امنیت انتقال دهند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: هر دو متهم برادر و سابقه دار هستند و پس از مواجهه با مستندات موجود به جرم خود اعتراف و دلیل انجام این اقدام مجرمانه را اختلاف شخصی با تعدادی دیگر از دوستان سابقشان که در این رستوران حضور داشتند عنوان کردند.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با اشاره به اینکه این دو برادر برای سیر مراحل قضائی پرونده به دادسرا معرفی شدند، خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر عاملان این درگیری همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
    0 0
    مشرق جان طوری نوشتی تخریب فکر کردم حالا چه اتفاقی افتاده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس