کد خبر 1040033
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
پیراهن استقلال

صفوان عبدالغنی، کارشناس فوتبال عراق معتقد است تیم فوتبال الشرطه به‌خوبی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده نشده است و مشکلات زیادی خصوصاً در خط دفاع دارد.

به گزارش مشرق، عبدالغنی درباره دیدار استقلال ــ الشرطه در هفته اول از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا گفت: امروز الشرطه وارد آزمون بزرگی می‌شود و امیدواریم در بازی مقابل استقلال ایران موفق باشد، اما این تیم مشکلات اساسی خودش را حل نکرده و آن رفع نقاط ضعف در عمق خط دفاع است. متأسفانه آماده‌سازی الشرطه در حد این مسابقات نبوده است و نمی‌دانم چرا تیم‌های بزرگ ما بازی‌های تدارکاتی مناسبی برگزار نمی‌کنند.

«استقلال یکی از بهترین تیم‌هاست و عبور از این تیم آسان نخواهد بود.»، وی با بیان این جمله اضافه کرد: شاید تجربه الشرطه به این تیم در لیگ قهرمانان کمک کند خصوصاً با توجه به اینکه در گروه بسیار سختی قرار ندارد و تیم‌های حاضر در این گروه بهترین تیم‌های کشورهای خودشان نیستند. اگر الشرطه از ابتدای فصل بازیکنان خارجی لازم را جذب می‌کرد شرایط متفاوتی داشت. این تیم در حال حاضر مدعی قهرمانی در لیگ عراق نیست، با این شرایط چطور می‌تواند مدعی قهرمانی آسیا باشد؟

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Ebi IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
    4 1
    استقلال بهترین تیم ایران،است و زیباترین فوتبال را در ایران بازی میکنه، فقط مدیرعامل نداره و وزارت ورزش هم...... دیگه همه میدونن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس