طلایه داران عفاف

گرامی داشت صد و دهمین دوره آموزشی طلایه داران عفاف با حضور اساتید برجسته دوره و شخصیت های کشوری و استانی در شهر شیراز برگزار می شود.

به گزارش مشرق، به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی خیبر صد و دهمین دوره آموزشی طلایه داران عفاف در شهر شیراز با حضور ۴۰۰ نفر از اساتید، معلمان، دانشجویان و طلاب دغدغه مند برگزار میشود. آیین گرامیداشت صد و دهمین دوره طلایه داران عفاف قرار است در افتتاحیه­ی پنجمین دوره آموزشی مبلغ حجاب در استان فارس برگزار گردد.

این نکوداشت در ایام ولادت حضرت زهرا (س) و در آستان مقدس حضرت احمد بن موسی(شاهچراغ)، با حضور مسئولین کشوری و استانی و با برنامه های ویژه در روز چهارشنبه مورخ ۲۴ بهمن ماه از ساعت۸:۳۰ صبح آغاز گردد. همچنین در این مراسم از پوستر فراخوان رویداد "ضحی"؛ رویداد تخصصی عفاف و حجاب ویژه شرکت کنندگان دوره های آموزشی طلایه داران عفاف رونمایی خواهد شد.

دوره طلایه داران عفاف به منظور گسترش فعالیت های عالمانه، هوشمندانه و هنرمندانه در زمینه ترویج عفاف و حجاب از سال ۱۳۸۹ تا کنون در تمامی استان های کشور در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و تخصصی به آموزش و تربیت مبلغ عفاف و حجاب پرداخته و بیش از ۶۵۰۰ نفر از بانوان تا کنون در این دوره های کم نظیر شرکت کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس