کد خبر 1039998
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
علیرضا کریمی

دارنده مدال نقره و دو برنز جهان بعد از مدت‌ها فیزیوتراپی و انجام تمرینات ویژه بدنسازی، در دور جدید اردوی تیم ملی آزاد تمرین کشتی را آغاز کرد.

به گزارش مشرق، علیرضا کریمی که در مسابقات جهانی 2019 در وزن 92 کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره جهان شد، در رقابت‌های کشتی آزاد باشگاه‌های جهان در بجنورد از ناحیه رباط زانو دچار آسیب دیدگی شد.

بیشتر بخوانید:

کریمی: نگران وزنم برای المپیک نیستم

با توجه به اینکه بخشی از رباطش دچار پارگی شده بود و اگر اقدام به جراحی می‌کرد قطعا شانس  حضور در المپیک را از دست می‌داد، با نظر دکتر کیهانی تصمیم گرفته شد که با PRP و تمرینات اصلاحی و خاص زیر نظر دکتر بهرامی نژاد، کریمی بدون جراحی با این آسیب دیدگی مدارا کرده و نسبت به تقویت زانویش اقدام شود.

او در این مدت در مجموعه ورزشی انقلاب کارش را زیر نظر پزشک و مربی بدنساز ادامه داد و در مرحله جدید اردوی تیم ملی کشتی آزاد که چند روزی است برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بار دیگر در مجموعه انقلاب آغاز شده، علیرضا کریمی مرور فن و تمرین کشتی را آغاز کرده است.

این در حالی است که کریمی به همراه محمدحسین محمدیان و مجتبی گلیج یکی از مدعیان کسب دوبنده تیم ملی در وزن 97 کیلوگرم است و در این وزن موفق به کسب سهمیه المپیک در جهانی اخیر نشدیم.

قرار است گلیج نماینده این وزن ایران در مسابقات قهرمانی آسیا باشد و پس از آن نیز اولین رقابت گزینشی المپیک را در فروردین ماه در پیش داریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس