کد خبر 1039997
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
سندرز و ترامپ

سناتور دموکرات و یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا اتهامات مطرح شده از سوی دونالد ترامپ را رد کرد.

به گزارش مشرق، برنی سندرز سناتور دموکرات ایالت ورمونت و یکی از نامزدهای این حزب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ روز یکشنبه نگرانی‌های مربوط به جایگاهش به عنوان یک سوسیالیست دموکرات در انتخابات عمومی را رد کرد و گفت: توصیف دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درباره ایدئولوژی من به عنوان یک کمونیست، نادرست بوده است.

بیشتر بخوانید:

پاسخ نامزدهای دموکرات به ۴ سوال درباره ایران

ترامپ بار دیگر دموکرات‌ها را به تمسخر گرفت

دولت اوباما علیه سندرز

سندرز در مصاحبه با فاکس نیوز تاکید کرد: بی شک من کمونیست نیستم. شاید ترامپ تفاوت آنها را نمی‌داند. ترامپ یک دروغگوی بالفطره است چرا که مدعی شده است من در مسکو ازدواج کرده‌ام.

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: در بسیاری از زمینه‌ها ما امروز یک جامعه سوسیالیست به شمار می‌رویم. تفاوت بین سوسیالیسم من و سوسیالیسم ترامپ این است که من معتقدم دولت باید به خانواده‌های کارگر و نه میلیاردها کمک کند.

ترامپ پیش از این در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز گفته بود: تصور می‌کنم برنی سندرز یک کمونیست است.

ترامپ افزود: من فکر می‌کنم که او یک کمونیست است. می‌دانید، منظور من این است که وقتی به کمونیسم فکر می‌کنم، همراه با آن به سندرز نیز فکر می‌کنم. حالا شاید شما بگویید سوسیالیست، ولی آیا او در مسکو ازدواج نکرده است؟

رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: من به برنی سندرز به عنوان یک سوسیالیست یا چیزی فراتر از یک سوسیالیست فکر می‌کنم. حداقل او نسبت به چیزی که به آن اعتقاد دارد، صادق است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس