کد خبر 1039907
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶
تیراندازی نمایه

سارق سابقه داری که سوار بر یک دستگاه پراید سرقتی، تحت تعقیب نیروهای کلانتری شفای مشهد قرار گرفته بود، پس از تعقیب و گریز طولانی با شلیک گلوله کشته شد.

به گزارش مشرق، سپیده دم روز شنبه گذشته، نیروهای کلانتری شفای مشهد در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه قاطعانه با سارقان و مخلان نظم و آرامش مردم، در حال گشت زنی بودند که ناگهان به شماره پلاک یک دستگاه پراید نقره ای مشکوک شدند. بررسی نامحسوس پلاک از فاصله نزدیک تر بیانگر آن بود که شماره ارقام پلاک به شیوه ماهرانه ای تغییر کرده است.

بیشتر بخوانید:

بازداشت ۲۷ کارمند سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

در همین حال نیروهای گشت انتظامی به راننده خودرو دستور توقف دادند اما راننده جوان در یک لحظه با مشاهده نیروهای پلیس، پدال گاز را فشرد و به صورت دنده عقب از خیابان هدایت ۴ متواری شد. بنابر گزارش خراسان، ماموران انتظامی در حالی به تعقیب راننده فراری پرداختند که همزمان استعلام شماره خودرو از سیستم مرکز فرماندهی نیز نشان می داد: خودروی مذکور سابقه ثبت سرقت در سامانه پلیس آگاهی را دارد. دیگر جای تردید نبود و نیروهای انتظامی بارها از راننده خواستند دست از فرار بردارد و خودرو را متوقف کند ولی او در خلاف جهت حرکت خودروها همچنان بر سرعت خودرو می افزود و صحنه وحشتناکی را در سپیده دم رقم زده بود.

رانندگان از شدت ترس و وحشت خودروها را به حاشیه خیابان می کشیدند و پلیس برای حفظ جان شهروندان فقط با صدای بلند دستور توقف می داد.

این تعقیب و گریز از تقاطع هدایت و هنرور به سمت چهارراه ولیعصر(عج) و انتهای ابوطالب ادامه یافت تا این که در مسیری خلوت ماموران انتظامی به شلیک تیر هوایی پرداختند ولی باز هم راننده سوار بر پراید سرقتی همچنان با سرعت سرسام آور و از لاین کندروی بزرگراه شهید چراغچی به سمت میدان امام حسین(ع) می گریخت تا این که به دلیل سرعت زیاد کنترل فرمان از دست راننده خارج و خودرو پس از برخورد با بلوکه های سیمانی کنار شمشادهای لاین کندرو واژگون شد.

راننده زخمی در همین حال با پای پیاده به آن سوی بزرگراه فرار کرد که در نهایت نیروهای انتظامی پس از اخطارهای مداوم، او را به محاصره درآوردند ولی سارق حرفه ای با یک چرخش ناگهان با چاقو به سمت یکی از ماموران حمله‌ور شد و در همین حال هدف اصابت گلوله پلیس قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

در بازرسی بدنی از متهم مذکور، مقادیری مواد مخدر صنعتی (هروئین و شیشه) و از داخل خودرو دو عدد پنل پخش، یک عدد ساطور دست ساز، ترازوی توزیع مواد مخدر، شش دستگاه گوشی مستعمل و چند عدد پایپ (آلات و ادوات استعمال مواد مخدر) کشف و ضبط شد. گزارش خراسان حاکی است، با حضور مقام قضایی ،کارشناسان سلاح در صحنه حادثه، تحقیقات در این باره آغاز شد و جسد راننده ۳۸ ساله به پزشکی قانونی انتقال یافت.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سید IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
    20 2
    خدا را شکر!
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
    31 2
    به درک واصل شد! تشکر از نیروهای زحمتکش انتظامی!
    • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
      2 21
      انسان در حيرت است از اين قدر سقوط انساني و روحيه ددمنشي ولذت و حمايت از كشتن كه روي صهيونيستها و مغولان را سفيد كرده ايد
    • NL ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
      13 1
      شما چرا ناراحتی یک انسان کثیف کم شده شاید خودت هم اینکاره ای یا قلبت کثیفه که داره یه جاییت میسوزه
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
    19 1
    درود بر پلیس وافرین بر افتدارتان-ولی این عجب خرمگسی بوده با توجه به اخطارهای پلیس عزیزو شلیک هوایی وزخمی بودن!! بلانسبت جون ؟داشته احمق سابقه دارهم بوده!میگن توبه گرگ مرگه!!
    • IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
      17 0
      دلیل ان اینست که در ایران با فساد غربگرایان اصلاحطلب در بستن دست پلیس برای مقاصد شوم سیاسی خود تبهکاران همیشه گمان میکنند که پلیس برخلاف تمام دنیا که با اخطار دوم طرفش را ابکش میکند فقط مجبور است به انها التماس کند تا اگر صلاح دانستند تسلیم شوند
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
    10 0
    اعتیاد فقط بیماری نیست . اعتیاد را باید جرم دانست ولی برای معتادان کمپ یا زندان های جداگانه ای در کویرها و یا جزایر خالی از سکنه ایجاد کرد
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
    34 0
    کاش این جانوران هیچکدامشونبه دادگاه های کم خاصیت نرسند.
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
    8 0
    مطمئن باشید ماموری که شلیک کرده رو اذیت میکنند
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
    0 9
    پليس ما ريسك نمي كنه فرقي نمي كنه معترض يا دزد يا يك بدبخت در حال دويدن مستقيم شليك به مغز و خلاص
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
    2 0
    درسته پراید به«پرایدآقا»یا«پرایدو»معروف شده، ولی ارزش جان باختن برای سرقتشو نداره
  • ایرانی IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
    10 3
    یه سگ کم شد
    • IR ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
      0 1
      تو هم ممکنه در شرایطی قرار بشی که از اون سگم کمتر باشی۰قضاوت کار خداست ن توعه بیشعور۰اگه یکم به گذشتت فکر کنی دلیل این بی تفاوتی به جان یه نفرو در خودت میفهمی۰
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
    9 0
    دست پلیس رو از دور می بوسم این انگلها رو باید همینجوری فرستاد زیر خاک.
  • ناشناس IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
    10 0
    مشهد هم خیلی خلافکار داره ها
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
    3 2
    بزودی قوه قضاییه قاتلان دزد، قاچاقچی، قاتل، زورگیر، خفت گیر، و همه خلافکاران را محاکمه و اعدام می‌کنه تا بهشت خلافکاران از رونق نیفته!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس