ورق گالوانیزه به آن دسته از ورق های آهنی گفته می شوند که با استفاده از فلز روی پوشیده شده اند و به عنوان ورق های مقام در صنعت شناخته می شوند و چون سطح ورق با فلز روی پوشیده شده است ، این ورق ها در برابر عوامل طبیعی مخرب همچون خراشیدگی ، زنگ زدگی ، تغییر شکل فیزیکی ، تنش و پرس کیفیت و مقاومت خود را از دست نمی دهند و مقاومت بالایی دارد و همین ویژگی باعث استفاده ی زیاد این ورق ها در صنایع مختلف شده است .

ورق های گالوانیزه با فرآیند نورد سرد از طریق مکانیزم‌ های پوسته‌ زدایی تولید می شوند و اساس تولید آن ها ورق های رنگی می باشند و به دلیل پوشش سطحی محافظی که بر روی فلز پایه قرار دارد ، این ورق ها در صنایع مختلف استفاده می شوند و امکان جوشکاری بر روی ورق گالوانیزه وجود دارد .

محصولاتی که به صورت روغنی هستند و دارای سطح فعال می باشند ، سازگاری خوبی با مراحل قبل از رنگ آمیزی و فسفاته دارند و همچنین قابلیت رنگ کردن تولیدات گالوانیزه کروماته شده برای ارتقا مقاومت در قبال خوردگی در محیط های بسیار نامطلوب هم وجود دارد .

انواع آهن

از فلز آهن به دلیل ویژگی های زیادی که دارد در حوزه‌ های مختلفی استفاده می شود و علت اصلی کاربردی بودن آهن ، استحکام و مقاومت بالا نسبت به فلزات دیگر می باشد و آهن ها جزء فلزات ارزان هستند . از این رو در زمینه ی ماشین ‌آلات صنعتی ، تجهیزات حمل و نقل ، ساخت سازه ‌ها ، بدنه کشتی ‌های بزرگ و ساخت اتومبیل‌ ها از آهن استفاده های زیادی می ‌شود .

آهن انواع مختلفی دارد که شامل : پروفیل یا قوطی ، تیرآهن، میلگرد، ورق، نبشی و ناودانی، لوله ، شمش و قراضه می باشد که هر در حوزه خاصی استفاده می شود .

خرید ورق گالوانیزه

قیمت ورق گالوانیزه بر اساس عرض و ضخامت و کارخانه سازنده متفاوت است . واحد وزن آن بر اساس کیلوگرم محاسبه می شود . برای خرید ورق گالوانیزه باید نکات مختلفی را در نظر بگیرید که یکی از آن ها کیفیت پوشش روی بر روی ورق های گالوانیزه می باشد . چگالی روی پوشش داده شده در سطح ورق هم اهمیت زیادی دارد و موقع خریدن ورق ها باید به کیفیت ورق سیاه توجه زیادی داشته باشید ، زیرا اگر کیفیت آن نامناسب باشد بعد از مدتی تخریب شده و بر روی سطح آن ها شوره تشکیل می شود .

قیمت ورق های گالوانیزه به موارد زیادی بستگی دارد که یکی از آن ها کیفیت کارخانه سازنده می باشد و همچنین نوع و ضخامت ورق ها هم در قیمت آن تاثیر گذار است .

همچنین توجه به این نکته را فراموش نکنید که قیمت ورق گالوانیزه به نوسانات ارزی هم مرتبط خواهد بود و با افزایش قیمت ارز و دلار ، قیمت آن افزایش می یابد . به طور مثال با افزایش قیمت دلار صادرات هم افزایش پیدا می کند و از این رو بازار داخلی با کمبود محصولات مواجه می شود . همچنین قیمت تهیه مواد اولیه جهت تولید ورق گالوانیزه افزایش داشته و بر قیمت نهایی آن تأثیر می گذارد .

در ایران کارخانه های زیادی به تولید ورق گالوانیزه می پردازند که از جمله ی آن ها می توان به کارخانه ی فولاد مبارکه ، هفت الماس ، کاشان ، سمنان و تاراز اشاره کرد .

خرید ورق آهن

ورق فولادی بیشترین محصولات فلزی می باشند که توسط کارخانه ها و شرکت های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند . این محصولات اهداف مختلفی را دنبال می کنند . معمولاً  از ورق های فولادی در زمینه ساخت و ساز و صنعت استفاده می ‌شود . تفاوت ورق ها در مشخصات فیزیکی و ساختار آن ها است و بر اساس هدف ساختار آن ها تعیین می شود .

برای خرید ورق آهن باید از آخرین قیمت ها و به روز ترین آن ها خبر داشته باشید تا خرید عاقلانه ای انجام دهید . قیمت محصولات آهنی به خصوصیات آن ها بستگی دارد . ضخامت ، ابعاد ، کیفیت و بقیه ویژگی های ورق فولادی در قیمت آن ها تاثیر خواهد داشت .

ورق گالوانیزه

ورق گالوانیزه مزایای زیادی دارد و به همین دلیل در ساخت و تولید وسایل و قطعاتی که احتمال خوردگی و زنگ زدگی بسیار بالاست از این ورق ها استفاده می شود . برخی از مهم ترین مزایای ورق های گالوانیزه از قرار زیر است :

صرفه اقتصادی بالایی دارند و طول عمر مفید آن ها بالاست .

هزینه نگهداری و تعمیرات آن ها به علت مقاوم بودن کم است .

به علت داشتن پوشش سطحی محافظ مقاومت زیادی در برابر عوامل طبیعی مخرب دارند .

منطبق با استاندارد های روز جهانی هستند .

امکان جوشکاری ، پرس کاری و رنگ پذیری وجود دارد .

در صنایع مختلف به راحتی از آن ها استفاده می شود .

ورق گالوانیزه هفت الماس

کارخانه ی هفت الماس از محبوب ترین تولید کنندگان در زمینه ی تولید ورق های فولادی می باشد و از ورق گالوانیزه هفت الماس در صنایع مختلف زیادی استفاده می شود . از ورق گالوانیزه در ساختن لوازمی مثل لوله بخاری ، کانال کولر ، کابینت آشپزخانه ، شیروانی منازل ، لوله‌های آب و هر جا که احتمال خوردگی آهن و خسارت وجود دارد ، استفاده می کنند .

ورق گالوانیزه شهر کرد

کارخانه شهر کرد در زمینه تولید ورق گالوانیزه بسیار موفق عمل کرده است و از این ورق ها در بدنه خودرو استفاده می شود . قیمت ورق گالوانیزه شهرکرد به رنگی یا غیر رنگی بودن آن و همچنین قیمت روز ارز و میزان صادرات و واردات و میزان تقاضا در بازار بورس بستگی دارد . ابعاد ، ضخامت و کیفیت ورق گالوانیزه شهرکرد هم برای قیمت نقش تعیین کننده دارند .

ورق گالوانیزه ورق خودرو

ورق گالوانیزه ورق خودرو یکی از با کیفیت ترین محصولات در صنعت است که تولید آن ها مقرون به صرفه می باشد . به جز ورق خودرو ، ورق گاروانیزه کاشان ، ورق گاروانیزه هفت الماس ، ورق گاروانیزه شهرکرد و ورق گاروانیزه تاراز از جمله ورق های پرطرفدار و مرغوب هستند و جز این محصولات در بازار ایران ، ورق گالوانیزه کره ، ورق گالوانیزه چین ، ورق گالوانیزه قزاق و ورق گالوانیزه هند هم به فروش می رسد .

لیست قیمت ورق گالوانیزه

قیمت ورق های گالوانیزه را کیفیت آن ها و سایر موارد دیگر تعیین می کند . در ایران کارخانه های زیادی مسئولیت تولید ورق گالوانیزه را بر عهده دارند که قیمت ورق گالوانیزه در هر کارخانه با کارخانه ی دیگر فرق دارد .

نام محصول

قیمت محصول

ورق گالوانیزه 0.8 رول 1000 هفت الماس

8,560 تومان

ورق گالوانیزه 0.9 رول 1000 هفت الماس

8,560 تومان

ورق گالوانیزه 0.8 رول 1000 تاراز شهرکرد

8,760 تومان

ورق گالوانیزه 0.9 رول 1250 تاراز شهرکرد

8,760 تومان

ورق گالوانیزه 0.6 رول 1000 هفت الماس

9,160 تومان

ورق گالوانیزه 0.6 رول 1000 تاراز شهرکرد

9,260 تومان

ورق گالوانیزه 0.5 رول 1000 هفت الماس

9,460 تومان

ورق گالوانیزه 0.5 رول 1000 تاراز شهرکرد

9,460 تومان

ورق گالوانیزه 0.5 رول 1000 فولاد مبارکه

9,700 تومان

ورق گالوانیزه 0.5 رول 1250 فولاد مبارکه

10,100 تومان

ورق گالوانیزه 0.6 رول 1250 فولاد مبارکه

10,100 تومان

آخرین قیمت ورق گالوانیزه آهن در فولادیوم

امکان دریافت آخرین قیمت آهن، ورق روغنی، ورق گالوانیزه، ورق سیاه و ورق رنگی از کارخانه ‌های مختلف ورق روغنی هفت الماس فولاد مبارکه اصفهان، فولاد کاویان، هفت الماس، فولاد غرب و ... دریافت مشاوره تخصصی خرید انواع آهن‌آلات در وب‌ سایت فولادیوم   (fooladiom.com) برای راحتی کاربران می باشد.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس