کد خبر 1039457
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
آنتونی استوکس - استقلال و پرسپولیس

مهاجم ایرلندی پرسپولیس با بیان اینکه استقلال شانس آورد در شهرآورد شکست نخورد گفت: حس بازی در شهرآورد تهران برای من فوق العاده بود و بازی کردن مقابل چنین هوادارانی لذت بخش است.

به گزارش مشرق، آنتونی استوکس یکی از بازیکنان موثر در شهرآورد پایتخت بود. بازیکنی که ضربه منجر به گل دوم سرخپوشان را راهی دروازه استقلال کرد. این بازیکن در مورد اولین حضورش در شهرآورد، تمجید کارشناسان و خیلی از مسائل دیگر صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

اولین شهرآورد چطور بود؟
حس خیلی خوبی داشتم. دوست داشتم برای تیم مفید باشم و خوشحالم که تا حدودی توانستم رضایت کادر فنی و هواداران را به دست آورم.

حتی می‌توانستی در این دیدار گل بزنی؟
من همیشه برای موفقیت تیم تلاش می‌کنم. اگر می توانستم در شهرآورد گل بزنم فوق‌العاده بود اما همین که توانستم روی گل تساوی تیم تاثیر گذار باشم بسیار خوشحالم.

ضربه ایستگاهی که زدی بسیار خطرناک بود.

واقعا. نمی‌دانم چه بگویم اما هنگامی که فیلم بازی را دیدم حریف در واقع در آن صحنه شانس آورد که ضربه‌ام گل نشد.

فضای شهرآورد تهران چطور بود؟
فضای درون ورزشگاه واقعا جذاب بود و فوتبال در این شرایط حس خیلی خوبی دارد. بازی در این شرایط انگیزه چند برابر به هر بازیکنی می‌دهد.

شهرآوردهای زیادی را در ایرلند و کشورهای مختلف تجربه کردی. تفاوت این مسابقه با سایر دربی‌ها را در چه چیزی می‌شد دید؟
هر مسابقه فضا و شرایط خاص خود را دارد و دربی در همه جای دنیا حساس است. شهرآورد تهران هم در فضای فوق‌العاده‌ای برگزار شد اما نمی‌توان آن را با دربی‌های دیگر مقایسه کرد.

استقلالی‌ها معتقدند پرسپولیس با استفاده از اهرم شانس توانست در این دیدار به تساوی برسد.
تعداد موقعیت‌ها مشخص است. نظر من در واقع مخالف است چرا که هرکس فیلم بازی را ببیند متوجه می‌شود که آنها شانس داشتند که موقعیت‌های پرسپولیس و آن ضربه ایستگاهی گل نشد.

شرایط خودت در پرسپولیس چگونه است؟
پرسپولیس تیم بزرگی است و از حضور در این تیم خوشحال هستم. با انگیزه هر چه بیشتر تمرینات را دنبال می‌کنم تا بتوانم زودتر با سایر نفرات هماهنگی لازم را بدست آورم و برای تیم مفید باشم.

یکی از مشکلات پرسپولیس این بود که این تیم موقعیت‌های زیادی را از دست می‌داد. با حضور شما آیا این مشکل برطرف خواهد شد؟
من همیشه تلاش می‌کنم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم و فکر می‌کنم پرسپولیس هم برای همین موضوع من را جذب کرده است. امیدوارم بتوانم به خوبی جواب انتظارات را بدهم.

چرا روند جذب تو در پرسپولیس اینقدر طولانی شد؟
اینطور نبود. اتفاقا مدیر برنامه‌های من در ایران خیلی زود با پرسپولیس به توافق رسید و قرارداد را امضا کرد اما شرایط باید به طور کامل مهیا می‌شد. الان هم خوشحالم که اینجا هستم و تلاش می‌کنم برای پرسپولیس مفید باشم.

پیش از دربی خیلی‌ها تو را با ایمون زاید مهاجم ایرلندی سال‌های نه چندان دور مقایسه می‌کردند که ناجی پرسپولیس در یک دربی شده بود؟
این موضوع برای من هم جالب بود. اینکه یک بازیکن ایرلندی هم پیش از این در دربی برای پرسپولیس هت تریک کرده و البته من هم در مسابقات بعدی گلزنی خواهم کرد و بازی‌هایمان ادامه دار است.

پرسپولیس سه شنبه در اولین بازی از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الدحیل خواهد رفت. این بازی را چطور می‌بینید؟
همه می‌دانند که الدحیل از تیم‌های خوب و پر مهره لیگ قهرمانان آسیا است اما پرسپولیس در سال‌های اخیر همیشه تهدید جدی برای همه تیم‌های آسیایی بوده و حتی در زمین حریف هم توانسته نتایج خوبی بگیرد. امیدوارم گام اول را محکم برداریم و در این دیدار موفق باشیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
    8 7
    این نیومده چه پر رو شده، آخه بگو حالا خوبه شما عقب بودید که با یه شوت نصف و نیمه تو و با شانس و موقعیت آفساید تونستید از باخت فرار کنید
    • IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
      2 6
      پرفسور از کی تا حالا هر تیمی اول گل زده باید برنده باشه ؟ بازی ایران استرالیا که احتمالا بدنیا نیومده بودی ، لااقل بازی سال 90 رو از بابات بپرس میگه ایمون زائد چطور پوست شیش تایی ها کنده ، اونم دو هیچ تازه عقب بودن و یک یار کمتر.
    • IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
      1 2
      22:13 اتفاقا بازی ایران استرالیا من افسر وظیفه بودم فکر کنم تو به دنیا نیومده بودی که باید از بابات بپرسی. اصلا اینها چه ربطی به هم داره لنگی
  • رضا IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
    2 2
    البته تیم داوری همه تلاشش را کرد اما پرسپولیس عرضه نداشت حتی یک تساوی هم بگیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس