مجیدی

رضا عنایتی، بازیکن پیشین استقلال و سرمربی فعلی سرخپوشان پاکدشت گفت: پرسپولیسی‌ها از نتیجه دربی ۹۱ خوشحال هستند، چون در دقایق پایانی نتیجه را عوض کردند و نباختند.

به گزارش مشرق، رضا عنایتی درباره تساوی ۲ - ۲ دربی ۹۱ بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: دربی خوبی را شاهد بودیم. استقلال بازی را خوب شروع کرد و روند بهتری داشت، اما بد تمام کرد. فکر کنم هر دو تیم از نتیجه کسب شده، رضایت داشته باشند. طبیعی است پرسپولیسی‌ها راضی‌تر از استقلالی‌ها باشند، چون در دقایق پایانی گل زدند.

بیشتر بخوانید:

یک پرسپولیسی ناکام بزرگ دربی ۹۱

وی افزود: وقتی دربی چهار گل داشته باشد، یعنی دربی خوب و راضی‌کننده‌ای بوده است. پرسپولیسی‌ها خوشحال‌تر هستند، چون تا دقیقه ۸۷ بازی عقب بودند. استقلالی‌ها ناراحت هستند، چون ۲ بر یک جلو بودند و این تساوی برای‌شان خیلی خوب نبود.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال و سرمربی فعلی سرخپوشان پاکدشت خاطرنشان کرد: استقلال روند خوبی را در پیش گرفته است و اگر دوباره حاشیه‌ای برای این تیم ایجاد نشود، می‌تواند در آینده نتایج خوبی کسب کند. استقلال با بضاعتی که فرهاد مجیدی دارد و بازیکنانی که اکنون در این تیم هستند، می‌تواند در لیگ برتر و حتی آسیا نتیجه گرفته و موفق باشد.

عنایتی درباره حضورش در تمرین روز گذشته استقلال گفت: تمرین همزمان ما و استقلال باعث شد که با اعضای تیم روبه‌رو شویم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
    3 2
    این کیسه حموما فقط حرف مفت میزنند و تهمت ..این ما نیستیم که خوشحالیم بلکه این شمایید که خیلی ناراحتید که نه میتونید دربی رو ببرید و نه قهرمان بشید تو این 5 ساله
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
      2 1
      مرحبا و آفرین ، روی تو خال
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
    2 2
    انگار فراموش کرده اند که بازیهای لیگ رفت و برگشت دارد. نتیجه بازی این فصل سه بر دو به نفع پرسپولیس است.
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
    2 1
    اسکل جان پس دوست داشتی تیم محبوب پرسپولیس ببازه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس