عزیزی خادم

شهاب‌الدین عزیزی خادم با انتشار بیانیه‌ای، از عدم تمایل خود برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال سخن گفت.

به گزارش مشرق، شهاب‌الدین عزیزی خادم که در دوره گذشته انتخابات مجمع فدراسیون فوتبال، نامزد ریاست این فدراسیون بود، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در انتخابات 25 اسفند 98 شرکت نخواهد کرد.

متن بیانیه عزیزی خادم به شرح زیر است:

با نام و یاد خدا و توکل بر الطاف بیکران او
ضمن تشکر و سپاس از همه مدیران ارجمند ورزش کشور، اعضای محترم مجمع عمومی فدراسیون فوتبال، ورزشکاران پیشکسوت، فوتبال‌دوستان عزیز و اصحاب رسانه‌های ورزشی که در این مدت با حمایت و همراهی تشویق‌گر اینجانب برای نامزدی در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال کشور بودند و با تقدیر از محبت و همکاری‌های سازنده همه نامبردگان، با توجه به حضور اشخاص باتجربه در عرصه انتخابات جاری، اینجانب تصمیمی برای ثبت نام و حضور در رقابت‌های انتخاباتی ریاست فدراسیون فوتبال کشور را ندارم.
بنده در طول سال‌های خدمت در فدراسیون فوتبال و دیگر عرصه‌های مدیریتی فوتبال کشور، همواره خواهان پیشرفت و ارتقای فوتبال ملی و رضایت و خرسندی ملت پرافتخار ایران بوده و هستم.
برای اینجانب رشد، توسعه، کارآمدی، مدرن‌سازی و برنامه‌محوری فوتبال ملی، هدف اصلی بوده است و قبول مسئولیت اجرایی، همیشه فرع بر آن هدف اصلی بوده و خواهد بود.
اکنون در شرایطی که مدیران با انگیزه دیگری در صحنه حضور دارند، ترجیح می‌دهم که دیگر عزیزان وارد این صحنه شده و با تدبیر و مساعی خود موجبات رشد و اعتلای فوتبال ملی را بیش از پیش فراهم آورند.
اینجانب نیز همچون همیشه به عنوان عضو کوچکی از این خانواده بزرگ، آماده حمایت و پشتیبانی از فوتبال ملی می‌باشم و اندک تجربه و دانش مدیریتی خویش را به منظور ایجاد وحدت، انسجام، هم‌افزایی ملی، رشد و اعتلای بیشتر در خدمت فوتبال کشور قرار خواهم داد.
امید فراوان دارم هیئت‌رئیسه محترم منتخب با همراهی مجمع عمومی، زمینه رشد و توسعه فوتبال ملی را همراه با ارج‌گزاری به ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی و توجه به دانش‌های نوین مدیریتی فراهم آورند.
با آرزوی توفیقات الهی
شهاب الدین عزیزی خادم

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس