سردار نجات در جمع دانشجویان: نباید جایی از منطقه برای نظامیان آمریکا امن باشد/ عمودی بیایند افقی می‌روند

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به تلاش جهادی جوانان در زمینه فرهنگ گفت: جوانان گروه‌های جهادی فرهنگی تشکیل دهند.

به گزارش مشرق، سردار حسین نجات اظهار داشت: بخش مهمی از کار فرهنگی باید با احیای پایگاه‌های مقاومت انجام بشود و این پایگاه‌ها باید در بعد تاکتیکی و راهبردی میدان‌دار باشند؛ مسئله مهم ما همین است که پایگاه مقاومتی در سطح محله، مدرسه و دانشگاه احیا شده و جوانان کار را به‌دست بگیرند.

بیشتر بخوانید:

سردار نجات: مدل براندازی تغییر کرده است

وی با اشاره به تلاش جهادی جوانان در زمینه فرهنگ بیان کرد: جوانان گروه‌های جهادی فرهنگی تشکیل دهند؛ بهترین راه برای انتشار فرهنگ استفاده از ابزار هنر است و خوشبختانه جوانان و نوجوانان پرشور و انقلابی، امروز مفاهیم انقلاب را با زبان هنر که زیبا، اثرگذار و ماندگار است و به دل‌ها می‌نشیند منتقل می‌کنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران در رابطه با تاثیرپذیری جوانان از سردار سلیمانی تصریح کرد: با اتفاقی که افتاد، مشخص شد جوان‌ها بیش از ما سردار را شناخته بودند و با شور و عشق او را تشییع کردند؛ به گفته مقام معظم رهبری، جوانان مکتب «اخلاص، شجاعت، تدبیر، ما می‌توانیم و حمایت از مسلمانان و مستضعفان» را از سردار دیده بودند و ما وظیفه داریم به زبان هنر این خصوصیات و مکتب سردار را به مردم و جوانان منتقل کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن نوروزی IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
    0 0
    خدا قوت سردار ...؟؟؟!!!!
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
    0 0
    18 سال گذشت . کمی دیره شده اما باز هم میشود. با توکل به خدا شروع کنید شاید بشود کاری کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس