کد خبر 1039240
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹
زلاتان

پیپو اینزاگی پیش‌بینی خود را از نتیجه دربی روز یکشنبه میلان اعلام کرده و می‌گوید زلاتان ابراهیموویچ باید پیراهن شماره ۹ میلان را به تن کند.

به گزارش مشرق، فیلیپو اینزاگی، مهاجم سابق و اسطوره باشگاه آث میلان که در حال حاضر هدایت تیم بنوونتو در سری ب فوتبال ایتالیا را به عهده دارد در زمان درخشش در میلان پیراهن شماره ۹ این تیم را به تن می‌کرد ولی بعد از او هیچیک از مهاجمینی که با هدف جایگزینی‌اش به سن‌سیرو آمدند نتوانستند به اندازه پیپو موفق باشند.

بیشتر بخوانید:

زلاتان به رونالدو رسید

اینزاگی در آستانه دربی روز یکشنبه میلان در مقابل اینتر گفت:" هر کس که با پیراهن شماره ۹ میلان گلزنی کند من خوشحال خواهم شد. پس بیاید این طلسم را بشکنیم. بازنشسته کردن پیراهن شماره ۹ درست نیست چون یک نفر همیشه باید این شماره را به تن کند. من امیدوارم ایبرا تصمیم بگیرد این شماره را بپوشد چون شانه‌های او آنقدر پهن و قوی هست که بتواند بار این پیراهن را به دوش بکشد".

اینزاگی همچنین درباره دربی دلا مادونینای روز یکشنبه گفت:" امیدوارم دربی روز یکشنبه بازی عالی‌ای باشد و اگر میلان برنده دربی باشد من خوشحال خواهم شد. متاسفانه بازی دربی درست همزمان با بازی بنونتو خواهد بود. برای من عجیب خواهد بود که نتوانم دلا مادونینا را تماشا کنم".

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس