کد خبر 1039230
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰
ارتش سوریه

ارتش سوریه روستاهای «کراتین» و محاریم» را در استان حلب (واقع در شمال سوریه) از دست تروریست‌های جبهه النصره آزاد کردند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های سوریه شامگاه جمعه (۱۸ بهمن) از آزادی دو روستای دیگر در شمال این کشور از دست گروه‌های مسلح و تروریستی خبر دادند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که یگان‌های ارتش این کشور روستاهای «کراتین» و محاریم» را در جنوب غربی استان حلب (واقع در شمال سوریه) آزاد کردند.

بیشتر بخوانید:

نیروهای ارتش سوریه در آستانه فتح بزرگ + نقشه میدانی و عکس

خبرنگار میدانی سانا می‌گوید ارتش سوریه بعد از آزادسازی این دو روستا، اقدام به تعقیب عناصر شکست‌خوره تروریست‌ها در ریف شرقی استان ادلب کرده است.

ارتش سوریه بعد از ظهر امروز جمعه دو روستای «زیتان» و «برنه» را توانسته بود آزاد کند. با این حال، منبعی نظامی در سوریه به شبکه روسیا الیوم گفته است که نیروهای سوری سه روستای دیگر را در جنوب غربی حلب نیز آزاده کرده است. رسانه‌های رسمی آزادسازی این روستاها را تأیید نکرده‌اند. اسن روستاها عبارت‌اند از «حویر العیس»، «تل التباریز» و «الطحش».

 تجهیزات ارسالی ترکیه

پیشروی‌های سریع ارتش سوریه زی سه روز گذشته باعث نگرانی ترکیه شده است. این کشور امروز بیش از ۲۰۰ خودروی نظامی اعم از تانک و نفربر را به همراه نیروهای ویژه به مرز سوریه ارسال کرده است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، این تجهیزات بعد از ظهر امروز وارد شهر «ریحانلی» واقع در استان «هاتای» شده‌اند و از آنجا راهی استان سوری ادلب خواهند شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس