1

مسئول آتش‌نشانی نسیم‌شهر ساخت مواد محترقه برای چهارشنبه سوزی را علت این حادثه دانست و گفت: متأسفانه ۲ نفر کشته شدند.

به گزارش مشرق، کیان کریمی مسئول آتش‌نشانی نسیم‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره جزئیات تخریب یک ساختمان ۶ طبقه در محله وزیرآباد اظهار کرد: این آپارتمان ۱۲ واحدی به طور کامل تخریب و ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

 

وی در ادامه افزود: روز گذشته ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در محل وزیر آباد نسیم شهر انفجار در طبقه پنجم یک ساختمان ۶ طبقه رخ داد که کل ۱۲ واحد آن به طور کامل تخریب و دیگر قابل سکونت نمی‌باشد.

مسئول آتش‌نشانی نسیم شهر درباره شدت خسارات وارده بیان داشت: بر اثر شدت انفجار پیکر یکی از جانباختگان به ساختمان مجاور پرتاب شده همچنین دو ساختمان در کنار محل حادثه دچار تخریب شده که دیگر قابل سکونت نیست.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ آتش در اراضی جنگلی در گیلان

پزشک چینی افشاگر کرونا درگذشت +عکس

نجات ۱۳ دانش‌آموز در ارتفاعات شمال تهران

احتمال وقوع بهمن در محور هراز

کریمی تعداد کشته‌شدگان این حادثه دو نفر اعلام کرد و گفت: متاسفانه در این حادثه دو جوان ۲۰ و ۲۵ ساله جان خود را از دست داده و یک خانم دچار سوختگی ۴۰ درصدی شده و خوشبختانه با پیگیری‌های به عمل آمده از مدیر ساختمان ساکنین واحدهای دیگر دچار آسیب‌دیدگی نشدند.

وی درباره علت این حادثه عنوان کرد: طبق بررسی‌های به عمل آمده و شواهد موجود احتمالاً این دو جوان برای ساخت مواد محترقه جهت استفاده در مراسم چهارشنبه سوری اقدام کرده که متاسفانه بر اثر بی‌احتیاطی این حادثه دلخراش و ناگوار رخ داده است.

مسئول آتش‌نشانی نسیم شهر در توصیه به شهروندان خاطرنشان کرد: مواد محترقه به هیچ‌عنوان شوخی بردار نبوده و ابزاری برای شادی و انتقال شادی به دیگران نیست، مواد محترقه هیچ فرقی با مواد انفجاری مورد استفاده در عملیات‌های نظامی نداشته و همان اثرات مخرب را در پی دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
    0 0
    چقدر وحشتناک . تو این گرونی اینهمه آدم رو هم بی خانمان کردن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس