کد خبر 1038946
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱
سازمان ملل نمایه

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از اقدام بلژیک، به عنوان رئیس دوره‌ای شورای امنیت سازمان ملل، در دعوت از یک فعال منتقد رژیم صهیونیستی به نشست این شورا انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) درباره حضور یک فعال منتقد رژیم صهیونیستی در نشست شورای امنیت سازمان ملل به سفیر بلژیک اعتراض کرد.

بیشتر بخوانید:

در دیدارهای وزیر خارجه بلژیک در بغداد چه گذشت؟

نتانیاهو زمان الحاق کرانه باختری به اسراییل را اعلام کرد

خبرنگار «تایمز اسرائیل» در صفحه شخصی توئیتر خود به نقل از یک مسئول صهیونیست نوشت اعتراض وزارت خارجه این رژیم به سفیر بلژیک، به دلیل دعوت رئیس دوره‌ای شورای امنیت (که برعهده نماینده بلژیک در سازمان ملل است) از «برَد پارکر» تحلیلگر ارشد در سازمان «دفاع برای فلسطین» جهت حضور در یکی از جلسات این شورا بوده است.

بر این اساس، مسئول صهیونیست مذکور در این باره توضیح داد: «[تل‌آویو] از سیاست سیستماتیک بلژیک برای تبدیل کردن شورای امنیت به عرصه‌ای جهت حمله به اسرائیل عصبانی است. آنها صداهایی را تکرار می‌کنند که اسرائیل را به انجام جنایت جنگی متهم می‌کنند».

این مسئول صهیونیست با غیرقابل قبول دانستن این رویکرد بلژیک در شورای امنیت، افزود: «بلژیک خودش را به ضداسرائیلی‌ترین دولت در شورای امنیت سازمان ملل تبدیل کرده و طرح آن از دیگر دولت‌ها پیشی گرفته است».

خبرنگار تایمز اسرائیل به نقل از مقام مذکور نوشت: «حتی اندونزی، تونس یا آفریقای جنوبی هم کمتر از بلژیک در حمله به اسرائیل فعال هستند».

شورای امنیت قرار است امروز جلسه‌ای برای بررسی طرح آمریکایی-صهیونیستی موسوم به «معامله قرن» داشته باشد که برخی منابه از برگزاری آن پشت درب‌های بسته خبر می‌دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
    1 0
    زنده باد جنبش جهانی bds
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
    1 0
    درود به جنبش bds

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس