محمد اسلامی

وزیر راه و شهرسازی گفت: مسافران و دانشجویانی که امروز با هواپیما وارد ایران شدند از قرنطینه به قرنطینه منتقل شدند و اوضاع تحت کنترل وزارت بهداشت است.

به گزارش مشرق، محمد اسلامی در حاشیه آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهر جدید پردیس و ۱۰ هزار مسکن مهر پردیس در پاسخ به این سؤال که امروز یک هواپیما از ووهان چین مسافران و دانشجویان ایرانی را به کشور منتقل کرد آیا اینکه گفته می‌شود این مسافران مستقیم به منازل خود رفته اند و در قرنطینه نبوده‌اند صحت دارد، اظهار داشت: پاسخ این موضوع را وزارت بهداشت داده است اما باید تأکید کنم که این مسافران داخل ترمینال فرودگاه امام هم نشده‌اند و در داخل محوطه پارکینگ فرودگاه با وسیله‌ای که پیش‌بینی شده بود از قرنطینه به قرنطینه هدایت شدند.

بیشتر بخوانید:

ایرانیان منتقل شده از چین در قرنطینه هستند؟

وی با بیان اینکه همه چیز تحت کنترل وزارت بهداشت و درمان است، گفت: حتی از کرو پرواز هم این مسافران فاصله داشتند پس این مسافران مستقیم از هواپیما به قرنطینه منتقل شدند و جای هیچگونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سؤال خبرنگار که پرسید در طرح مسکن مهر از پیمانکاران خارجی استفاده شده بود آیا در طرح اقدام ملی مسکن نیز از پیمانکاران خارجی استفاده خواهد شد یا خیر، گفت: ما با پیمانکاران خارجی هم قرارداد خواهیم بست به هر حال هر کدام اقتضای خاص خود را دارد و بستگی به این دارد که پروژه چه پروژه‌ای باشد.

اسلامی ادامه داد: اکثر قراردادهای ما در طرح اقدام ملی مسکن مشارکتی است و همین الان هم در شهر جدید پردیس قراردادهای مشارکتی بسته شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس