کد خبر 1038720
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
ترابی و علیپور و احمدزاده

ز اردوی قرمزپوشان تهرانی خبر می‌رسد یحیی گل‌محمدی در زمینه انتخاب پنالتی زن با گابریل کالدرون هم‌عقیده است.

به گزارش مشرق، خاطرتان باشد دو سال پیش در شهرآورد هشتادوپنجم پایتخت، پرسپولیس با تک‌گل علی علیپور از روی نقطه پنالتی مقابل استقلال به پیروزی رسید. آن گل دومین گل علیپور در شهرآورد بود. او بار اول در سال ۹۴ برای تیمش مقابل استقلال گل زد که آن بازی با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید و بعد هم از روی نقطه پنالتی دومین گلش را به ثمر رساند. این مهاجم قائمشهری تا مدت‌ها پنالتی‌زن اول تیمش در لیگ داخلی و قهرمانان آسیا بود تا اینکه...

بحران پنالتی در پرسپولیس از لیگ پانزدهم آغاز شد. جایی که مهدی طارمی چند بار پنالتی را از دست داد و حتی یک بار در لیگ قهرمانان آسیا، ضربه را به صورت چیپ به بیرون زد تا پرسپولیس فرصت پیروزی را از دست بدهد. حالا این اپیدمی پنالتی‌سوزی به علی علیپور نیز سرایت کرده و او برخلاف گذشته، در این فصل نتوانسته از روی نقطه پنالتی گلزنی کند. پس از ضربه چیپ علیپور مقابل ماشین‌سازی و حامد لک، کالدرون اعلام کرد دیگر به او پنالتی نخواهد داد و دیگر هم به او پنالتی نداد. مهدی ترابی از سوی کالدرون به‌عنوان جانشین علی علیپور معرفی شد و موفق شد در بازی مقابل فولاد ضربه پنالتی خود را گل کند. ۱۳ آبان ماه گذشته پرسپولیس و فولاد از هفته دهم لیگ برتر در اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که همان ابتدای بازی و در دقیقه ۶، پس از برخورد توپ با دست مدافع فولاد، داور برای سرخپوشان تهرانی پنالتی اعلام کرد و مهدی ترابی توانست آن را گل کند.

پس از آن بازی دیگر به سود پرسپولیس پنالتی گرفته نشده، اما از اردوی قرمزپوشان تهرانی خبر می‌رسد یحیی گل‌محمدی هم در این زمینه با گابریل کالدرون هم‌عقیده است. شنیدیم در تمرینات اخیر پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی دو پنالتی‌زن اول و دوم تیمش را به همه بازیکنان معرفی کرده است. براساس اعلام سرمربی این تیم در صورتی که در بازی با استقلال تهران پنالتی به سود پرسپولیس گرفته شود مهدی ترابی پشت ضربه خواهد ایستاد. در صورتی که ترابی از آمادگی روحی برخوردار نبوده یا در زمین نباشد (تعویض شده باشد) احمد نوراللهی، کاپیتان سوم پرسپولیس، ضربه پنالتی را خواهد زد. نکته جالب در این زمینه شاید عدم تمایل سیدجلال حسینی برای نواختن ضربه پنالتی باشد. کاپیتان اول پرسپولیس هیچ علاقه‌ای به زدن پنالتی ندارد و این موضوع را به اطلاع یحیی گل‌محمدی نیز رسانده است!

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    8 155
    ظاهرا به داور سفارش شده دو تا پنالتی واسه حکومتی بگیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس