کد خبر 1038689
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵
کرونا

بزرگ‌ترین شرکت خرده فروشی در چین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: با استفاده ازربات‌های هوشمند وپهپادهای بدون سرنشین مواد غذایی و مایحتاج مردم را به ووهان می‌رساندتا از شمار ابتلا به ویروس کرونا بکاهد.

به گزارش مشرق به نقل از گیزمو چاینا، شرکت «جینگ دانگ لوجستیک»، بزرگ‌ترین شرکت خرده فروشی در چین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد با کمک فناوری انبارهای هوشمند و پهپادها، ربات‌های توزیع کننده، سوپرمارکت‌ها و صندوق‌های فروش هوشمند از گسترش کرونا جلوگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید:

هیچ‌یک از ایرانیان منتقل شده از چین، مبتلا به کرونا نیستند

شمار مبتلایان به کرونا در جهان به بیش از ۲۴ هزار نفر رسید

در میان شیوع ویروس کرونا، ربات‌های تدارکات نقش مهمی را برای اطمینان از عملکرد صحیح زنجیره تأمین مواد در برخی از مناطق با بیشترین آسیب در چین ایفا می‌کنند.

قرار است این شرکت به کمک ربات‌های خود حمل و نقل مواد غذایی در ووهان را انجام دهد؛ شرکت «جینگ دانگ لوجستیک» با داشتن انبارهای هوشمند و هواپیماهای بدون سرنشین برای توزیع ربات‌ها ، سوپر مارکت‌های هوشمند و پیشخوان‌های فروش در حال مبارزه با همه گیر شدن ویروس کرونا است.

JD Logistics در حال حاضر بیش از ۷۰ انبار هوشمند در سرتاسر چین دارد که ربات‌هایی مانند Earth Wolf  Sirius و AGV بصورت شبانه‌روزی تحت نظارت کار می‌کنند تا خواسته‌های توزیع گسترده را برآورده سازند.

این شرکت با کمک ربات‌ها همچنان به سرویس رسانی ادامه می‌دهد و با دور نگه داشتن پرسنل انسانی از مراکز شیوع بیماری از احتمال ابتلای آنان به کرونا می‌کاهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس