کد خبر 1038620
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
طرح ملی مسکن

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: مشمولان ادامه حضور در طرح ملی مسکن باید مدارک خود را به صورت حضوری به ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها ارائه دهند.

به گزارش مشرق، اگرچه تا پیش از این صبح امروز وبسایت ثبت‌نام طرح ملی مسکن به علت افزایش کاربران این وبسایت از دستور خارج شده بود، اما از دقایقی قبل این سامانه در دسترس قرار گرفته و امکان استفاده کاربران از آن وجود دارد.

پروانه اصلانی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی  از فعال شدن مجدد این وبسایت و امکان استفاده کاربران خبر داد و گفت: این سامانه از دسترس خارج نبوده و تنها به دلیل شلوغی بیش از حد سامانه به دلیل استفاده زیاد کاربران، با کندی مواجه شده بود.

وی درباره اینکه آیا افرادی که شرایط ادامه حضور در طرح ملی مسکن را دارا هستند، باید مدارک تکمیلی را در این سایت بارگذاری کنند یا خیر؟ افزود: متقاضیانی که شرایط آنها احراز شده، باید مدارک تکمیلی را به صورت حضوری به ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها، ادارات کل بنیاد مسکن استان‌ها یا شرکت‌های عمران شهرهای جدید در سراسر کشور ارائه دهند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی تأکید کرد: به هیچ عنوان نیاز به بارگذاری مدارک تکمیلی در سامانه WWW.TEM.MRUD.IR نیست.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
    0 3
    سلام.من همه شرایط مسکن ملی را دارم.وثبت نام هم کردم.با گوشی. کد رهگیری ام را میزنم.نوشته فرم ج متقاضی اصلی قرمز میباشد.من مستجرم.شما را به امام حسین قسم میدهم. بگین من باید چیکار کنم تا شامل ام بشه؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس